וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשולש המסוכן של רן דנקר ואסי עזר

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

1.10.2014 / 0:02

הזר המסתורי שהפריע לצילום רומנטי של אסי עזר, אלברט והכלב - כאשר הפנה אצבע משולשת ומבט כועס לכיוון הפפראצי - התגלה כשובר הלבבות רן דנקר. אז למה בעצבים? וואלה! סלבס מרוסקת

ניר פקין

בסדר, וואלה! סלבס עיצבנה כמה מפורסמים מקומיים בעברה, כך שלרוב לא אכפת לה מאותם נעלבים וכועסים, שרוטנים לעברה. אבל יש אחד שדווקא כן נגע בלבה כאשר חשף את עצביו. הרי היא נשמה טובה בפנים (עמוק בפנים, מתחת לשכבות השומן, הציניות והשיער גוף המיותר), עד שהגיע הבחור שהראה לה מה הוא חושב עליה וגרם לה לבכות לתוך הכרית (לא באמת) - רן דנקר.

התקרית המשונה התרחשה כאשר הצלם האמיץ של וואלה! סלבס, טייל בשדרות תל אביב ונתקל במשולש היופי הבינלאומי של אסי עזר, בן הזוג הספרדי אלברט אסקולה וכלבם החמוד עמוס. השלושה, ישבו לשיחה שכללה לבטח כמה מילים לטיניות, מילות חיבה באנגלית, הוראות לכלב בג'יבריש וכמה קללות בעברית, לעבר הפפראצי.


רוצים עוד חדשות חמות?
על מי בר רפאלי בזבזה עשרות אלפי שקלים?
מסתמן: דנה פרידר תצטרף ל"מועדון לילה"
ההצעה המגונה של בר פאלי

רן דנקר אסי עזר. ניר פקין
"איך יזראל? יו לייק איט?". אלברט, עמוס, אסי עזר ורן דנקר/ניר פקין

כאן מגיע הטוויסט בעלילה: לפתע, בלי אזהרה מוקדמת, הגיח בחור מזוקן שהפר את השלווה והאינטימית - כאשר הפנה את מבטו לעבר הצלם ושלח מבט זועם ואצבע משולשת לכיוונו. ואז גם התגלה בתור השחקן המוכשר, מיסטר דנקר.

האם זה בגלל הכותרות שלהן זכתה לאחרונה האקסית, נינט טייב? האם מדובר בעובדה שלאחרונה הקשר שלו ושל וואלה! סלבס הוזנח? אחרי בירור קצר, התברר שהכל נעשה ברוח טובה ובצחוק - כך שחיש קל דנקר חזר לאייש חלומות רטובים והשלום שרר מחדש בעולם. עד הפעם הבאה.

אחרי תחושת העלבון ושברון הלב, חזר הצלם לתעד את הרביעייה הגברית. אבל רק עד שאלברט נטש והשאיר את רן פלוס אסי לדסקס על ענייני השעה והזכרונות מהשידורים החיים שהעבירו יחד ברדיו לאחרונה.


וואלה! סלבס אוהבת לשחק באצבעות. אבל לא לתוך העיניים!


רכלו על אסי-רן-אלברט בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רן דנקר אסי עזר. ניר פקין
טוב, באונוס נוצ'ס מוצ'אצ'וס. או משהו/ניר פקין
רן דנקר אסי עזר. ניר פקין
צ'או אמיגו!/ניר פקין
רן דנקר אסי עזר. ניר פקין
טוב, עכשיו כשהוא הלך, מה אתה חושב על השמלה של נינט?". אסי עזר ורן דנקר/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully