וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה? רוסלנה מסתובבת עם תיק מזויף

וואלה! סלבס

1.10.2014 / 0:05

בת הזוג של אחד הזמרים העשירים בארץ התגאתה בתמונה עם תיק חדש של מותג יוקרה. הבעיה: אותו תיק לא נרכש מחנות נוצצת, אלא התקבל במתנה מיבואן של תיקים מזויפים, כמו זה של רוסלנה. וואלה! סלבס המומה

רוסלנה רודינה. שוקה כהן
זה תיק אמיתי? רוסלנה רודינה/שוקה כהן

לידיעת אייל גולן: החברה שלך, או יותר נכון האמא של בנך לעתיד, מתהלכת ברחובות עם תיק ממותג אך מזויף. לא ברור מה הסיבה לכך, הרי אתה אחד הזמרים העשירים בתעשיית המוזיקה בישראל. כך או כך, אותה רוסלנה רודינה, גם לא מתביישת להשוויץ בכך.

בשבוע שעבר, העלתה הדוגמנית והאמא לעתיד תמונה לפרופיל האינסטגרם שלה, שבה היא אוחזת בידה תיק שחור של מותג האופנה היוקרתי "סלין". רודינה אף הוסיפה באנגלית את המשפט: "תיק היד החדש שלי. תודה לך 'אלי מותגים', על (אייקון של תיק) מדהים. שבת שלום". הידד.


עוד סיפורי סלבס:
על מי בר רפאלי בזבזה עשרות אלפי שקלים?
לוהט: ההצעה המגונה של בר פאלי

רוסלנה רודינה. ניר פקין
ומה עם זה?/ניר פקין

הבעיה הקטנה: אותו בחור שלו הודתה רודינה, בעצם מייבא תיקים שאמנם מיוצרים באותו מפעל שבו מיוצרים האביזרים של חברת האופנה - אך מסיבות כאלה ואחרות לא עברו את בקרת האיכות של חברת האופנה ולכן לא הגיעו למדפים. או במילים אחרות: תיקים לא אמיתיים, לא מקוריים, קרובים אך לא הדבר האמיתי. אופסי.

נורית אורגל, המייצגת את רודינה, מסרה בתגובה: "רוסלנה קיבלה את התיק במתנה, ופירגנה לחבר באינסטגרם שלה". אה, אז עכשיו הכל בסדר.


הזיוף היחיד שוואלה! סלבס מוכנה לסבול הוא של הקוויאר שהיא אוהבת. סתם, כי האמיתי ממש יקר.


רכלו על התיק המזויף של רודינה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully