וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: בר רפאלי, הגיע הזמן להתנצל!

2.10.2014 / 16:35

השנה האחרונה היתה לא קלה עבור וואלה! סלבס - לא מעט אנשים פגעו בה והם צריכים לבקש סליחה. אז מי אותם מפורסמים ועל מה הם צריכים להתנצל? וואלה! סלבס סולחת ולא שוכחת

עריכה: מאיה בן ניסן

רגע לפני שאתם יושבים לארוחה מפסקת, זוללים בלי הכרה, מתכוננים לצום ותוך כדי גם כותבים הודעות טקסט עם תחנונים לסליחה, קבלו את רשימת האנשים שצריכים לבקש את מחילתה של וואלה! סלבס. אז נכון, יש המון אנשים כאלה - אך הפעם, התמקדה מלכת הרכילות בחמישה אנשים בלבד.

את הרשימה פותח כוכב בינלאומי, שלמרות שהיה נחמד (לעומת חבריו לתעשייה) והגיע לארץ הקודש, עדיין הוא חייב סליחה. אז נכון, אמנים רבים ביטלו את ההופעות שלהם בישראל בגלל המצב הבטחוני - וג'סטין טימברלייק, אולי הגברים הכי סקסיים עלי אדמות הגיע - אבל היי, סקסי, מה זה שווה אם אתה פה ולמרפסת אתה בקושי יוצא! מה עם לרדת קצת אל העם? באמת שלא יפה.

במקום הרביעי נמצאת מישהי שאמנם חיה בארץ הקודש, אבל לא מבלה פה הרבה. אה כן, והיא גם דואגת להשמיץ אותה בכל הזדמנות. בתואר הבחורה שחזרה לתודעה בצורה הכי מוזרה זוכה גברת עוגן, הלא היא אורלי ויינרמן. למקרה שהספקתם לשכוח לה, וואלה! סלבס כאן בשביל להזכיר שבמהלך מבצע צוק איתן, יצאה וינרמן נגד מדינת ישראל ואמרה שהיא מתביישת במדינה. הדבר כמובן, גרר לא מעט תגובות של אנשי ציבור, מפורסמים וסתם אנשים מהשורה שיצאו נגד ויינרמן ואף איימו עליה.

בר רפאלי. צילום מסך
יאללה תתנצלי. בר רפאלי/צילום מסך

למקום השלישי מגיעה מישהי שבאמת אהובה על המדור, אבל כנראה שכחה את כל האהבה הזו ביום חגה. שנים, שנים, שוואלה! סלבס מטפחת את הקשר עם הגברת נינט טייב. עוד בימים שזו לבשה אוברולים מכוערים עם ניטים. מה לא היה שם? שיער סגול, שיער כחול, גלאח, פוני, פרידה מרן, פרידה מיהודה - וואלה! סלבס צלחה הכל. אבל את העובדה שהטייב לא הזמינה אותה לחתונה... זה דבר שלא יסולח! מילא לחיננינה, אבל לחתונינט?

במקום השני נמצא עוד זוג שמצפה לילד. אלא שבניגוד לנינה, הוא החליט לשקר על כך במצח נחושה ובבטן נפוחה. כן הריון, לא הריון, כן משקרים, לא משקרים, עין הרע, חשש מסיבוכים - אייל גולן ורוסלנה רודינה, לא משנה הסיבות אשר יהיו - אחרי השקר הגס שאתם לא בהריון, הגיע הזמן להתנצלות ועדיף שתבוא עם איזו מתנה יוקרתית. משהו כזה מנצנץ. נגיד יהלום 15 קראט. לא מזויף.

כעת למקום הראשון, שם נמצאת מישהי שפתחה חשבון אישי עם וואלה! סלבס, תוך כדי שאברהם לינקולן מתהפך בקברו. אחרי שבר רפאלי צוטטה את נישא ארה"ב המנוח וטעתה, אחרי שוואלה! סלבס הוכיחה אותה על טעותה - הגברת רפאלי לא מוותרת וממשיכה להיכנס בוואלה! סלבס וטענה שהכל שקר והציטוט, מן הסתם, נכון ואכן היה שייך ללינקולן. יאללה, תתנצלי ונתקדם, באמת שאנחנו אוהבים אותך.


וואלה! סלבס רוצה להתנצל בפני הקוראים שלה. על מה? על כך שלא היתה מספיק נשכנית, רעה, צינית וכלבה. קיצר, שנה הבאה היא מבטיחה להשתפר.


רכלו על מי שצריך לבקש יפה סליחה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully