וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף אמדורסקי מתחתן בשנית

וואלה! סלבס

26.9.2014 / 17:00

האקסית המיתולוגית הודיעה כי היא מצפה לילד מבעלה החדש? אז גם הרוקר הציע נישואים לחברתו בחודשים האחרונים. בקרוב מאוד, אמדורסקי ינשא לחברתו בת ה-24. וואלה! סלבס ג'ינג'ית

אסף אמדורסקי. אור גפן,
טוב, היא כבר לובשת לבן. אסף אמדורסקי והחברה/אור גפן

השנה הנוכחית נפתחה רק בבשורות טובות בבית משפחת אמדורסקי. רגע אחרי שנודע כי מיכל אמדורסקי הנוצצת מצפה לילד מבעלה הלוהט, ג'פרי ישי - כעת גם לאקס המיתולוגי שלה יש חדשות לבנות המשותפות שלהם, הוא מתחתן!

ייתכן שרצה להחיות מחדש את "15 הדקות" שלו או סתם מתוך רצון להפיג את השעמום בחייו, כיוון שאסף אמדורסקי הציע נישואים לאהובתו בת ה-24, העונה לשם (ה"מיוחד") ג'וספין קורין אלאל, להיות אשתו. כמה מרגש.

אסף אמדורסקי. אור גפן,
מאוהבים? כנראה! אסף אמדורסקי והג'ינג'ית בחייו/אור גפן

לא ברור אם בגלל שגרושתו התקדמה הלאה עם חייה והוא מעוניין להחזיר לה או כיוון שהוא עצמו "קרייזי אין לאב", אך אמדורסקי החליט לאחרונה כי אינו יכול להמשיך את חייו ללא בת הזוג שצעירה ממנו ב-19 שנים (!), שהיא סטודנטית בבצלאל שנולדה עם השם אדר ג'יבוטרו (אבל רצתה להיות קורין). לכן, לאחרונה הרוקר המקומי שלף טבעת, היא ענתה בחיוב כך שהם צפויים לעמוד בקרוב תחת חופה אחת.

השניים, שממעטים להגיע זה עם זו לאירועים מתוקשרים או להיראות יחד בציבור, חשפו את הזוגיות המוזרה בחודש מאי האחרון באירוע יוקרתי. שם, המוזיקאי לא התאפק והחל ללקק את בטנה של הגברת הצעירה שחולקת איתו את חייו, מול המצלמות. נו, קרייזי. איכסוש.

אמדורסקי, חג שמח!
(ניתוק).

כמה שעות מאוחר יותר...

אסף, בכל זאת?
"אכן. ניסים קורים".


וואלה! סלבס לא מבינה למה אסף מסנן אותה. הפילטר של הגיל גם ככה לא פעיל אצלו.


רכלו על החתונה של אמדורסקי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully