וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחץ על כל הכפתורים

23.9.2014 / 19:33

שתי סדרות, סרט קולנוע, אלבום אישי וכמה טורנירים ספורטיביים - אושרי כהן הספיק לעשות בשנה אחת את מה שהכוכבים בדרך כלל חווים בעשור שלם, ותוך כדי גם הספיק למצוא אהבה חדשה ומרגשת. וואלה! סלבס לחות

אושרי כהן בחוף הים. ראובן קסטרו
חי בסרט אקשן. אושרי כהן/ראובן קסטרו

אם תצליחו לזהות את אושרי כהן כשהוא מגיע לחוף הים, למרות הזקן המבלבל והעובדה שהוא ככל הנראה נטול חולצה - כנראה שתתפסו אותו מזיע על החול החם, כשהוא במהלכו של עוד משחק פוצ'יוולי (כדורעף חופים, רק עם הרגליים והראש במקום ידיים). לכן, תארו לכם כמה תשומת לב משך כשהגיע עם חיוך נבוך על פניו, כשהוא מחזיק מערכת קלידים קטנה. לא מדובר בעוד תחביב, אלא בשילוב כל האהבות של המולטי-טאלנט בלוקיישן אחד. טוב, כל האהבות כמעט, בכל זאת, בת הזוג החדשה לא הגיעה איתו.

"יש משהו שנורא מחבר אותי לתל אביב, משהו חזק שמושך אותי לעיר הזאת", מספר כהן על חוף הים המקומי, כאשר סביבו כמה יפהפיות בביקיני, מספר תיירים שהגיעו לתפוס צבע, וכמובן, מעריצים צעירים שמבקשים צילום סלפי עם הסלב למזכרת. "גם אחרי שצילמנו את העונה החדשה של 'נויורק' והרגשתי שהנה, אולי זה הזמן לנסות לחיות בגדול באמריקה, לא הצלחתי להתנתק מהמחשבות על ישראל", סיפר. כן, טי.אל.וי היא הלוקיישן שאליו מתנקזים כל הרגעים המשמעותיים שעבר בשנה החולפות. "בגיל 15, חלמתי שאגור בעיר ותהייה לי דירה משלי. שאחיה חיים כאלה. עד היום זה לא נרגע לי, התשוקה לעיר הזאת".

: אושרי כהן. ראובן קסטרו
סגירת מעגל, כולל אחוזי הלחות. אושרי על החוף בתל אביב/ראובן קסטרו
: אושרי כהן. ראובן קסטרו
"עד היום זה לא נרגע לי, התשוקה הזאת". כהן/ראובן קסטרו

"אני כבר נהנה מהפירות"

כשתבחנו את החודשים החולפים בחייו של כהן, שחגג בתחילת 2014 את כניסתו לעשור הרביעי בחייו (כן, הילד בן 30) - תגלו שאין ספק שמדובר באחד האנשים העסוקים ביותר בתעשיית הבידור המקומית. כהן, הספיק לצלם עונה שלישית של הסדרה על הישראלים באמריקה, לצד הדרמה המסקרנת "ג'וני ואבירי הגליל" שבה הוא מגלם חשפן מתחיל. על המסך הגדול כיכב בתפקיד הראשי של סרט הקולנוע "שושנה חלוץ מרכזי", שיצא לפני מספר שבועות. "שימח אותי שגם בזמן המלחמה, הקהל הגיע לקולנוע", הוא מגלה, "אתה עובד על פרויקט חדש, מצפה לחשוף אותו בפני כולם, ואז משום מקום, יום אחרי הבכורה מתחיל מבצע צבאי או איך שהגנרלים לא כינו אותו. מרגש לראות שלקהל היה חשוב לראות את הסרט, שהוא הצליח בקופות".

בין לבין, הספיק להשתתף בארבעה טורנירים של פוצ'יוולי (שלושה מהם בגבולות ישראל, אחד בפורטוגל) שבהם סיים בשלישייה המובילה ואפילו זכה לייצג את ישראל עם נבחרת הכדורגל של האמנים מארץ הקודש בטורניר נוצץ ברוסיה, אבל הפסידו לקבוצה מרומניה. החודש, שוחרר באופן רשמי גם הבייבי המוזיקלי שעליו עבד בשנתיים האחרונות - אלבום הבכורה שלו, "כפתורים", שבו הוא שר ומנגן. "השירים שלי הם סגירת מעגל, שהייתי צריך עבור עצמי", הוא מודה.

: אושרי כהן. ראובן קסטרו
: אושרי כהן/ראובן קסטרו

אבל לא שהכוכב לא עוצר לנשום לרגע רק בתחום המקצועי, אלא שאושרי גם לא חמק מבילוי של קבע במדורים הצהובים. בעיקר בזכות בילוי עם חברים הנוצצים (היוש, תורג'י) באירועים מצולמים, וכמובן, בזכות הזוגיות הטרייה והלוהטת שהוא מנהל עם אריאל - עלמת חן צעירה שחשף לאחרונה בפני עמיתיו לביצת הזוהר בכמה אירועים נוצצים. "זה מסוג הדברים שקורים מעצמם", הסביר על הצעירה שמרגשת אותו בתקופה האחרונה, זו שהכיר בעוד אחד מערבי ההוללות שלו עם החבר'ה בעיר הגדולה.

אם הכל יסתדר, בשנה הבאה כהן ישתתף פרויקט מסקרן שיתרחש דווקא על במת התיאטרון. "לאמן יש תקופות שבהן הוא מוציא החוצה וזמנים שבהם הוא מכניס פנימה. כשאתה נורא חשוף, עם כל מיני פרויקטים באוויר, אלה בדרך כלל התקופות שאתה יותר בבית עם עצמך ומכניס פנימה, מטייל, נהנה מהפירות. אני ממש מרגיש שהכל הבשיל באותה תקופה", הוא מודה. "אני מסתכל על הכל מהצד, נהנה מחלק מהדברים יותר וממלא את המצברים. אני חי את הרגע, לא מסתכל שנה קדימה. טוב, מלבד הרצון שכבר יהיה פה שלום".


צילומים: רובי קסטרו
הפקה: חגית ברק

: אושרי כהן. ראובן קסטרו
זה קורה מעצמו. אושרי כהן בתפקיד הצ'ארמר/ראובן קסטרו
: אושרי כהן. ראובן קסטרו
ויש לו מעריצים! אושרי כהן בעוד רגע של סלפי/ראובן קסטרו
  • עוד באותו נושא:
  • אושרי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully