וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על וויל סמית'

שירות וואלה! סלבס

26.9.2014 / 2:32

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# כולם מכירים אותו בשם וויל סמית', הבחור שהפך עם השנים לאחד מהשמות הכי קוליים בהוליווד. אך אם תשאלו אנשים מי זה ווילארד קרול סמית', לא הרבה יידעו לנחש. מדובר בשם האמיתי של סמית', שניתן לו בבוקר ה-25 בספטמבר 1968, על ידי אביו. הכינוי "נסיך" בעצם ניתן לו בגלל הקסם האישי שלו והשנינות שלו, שהצליחו לגרום לו לצאת מתסבוכות רבות.

# למרות שהתחנך תחת הזרם הבפטיסטי, הוא התחנך בבית ספר קתולי בפילדלפיה, אך מאז הוא שינה את דרכו והחל ללכת בדרכי הסיינטיולגיה. סמית' טוען שהוא מאמין בפליסופיה שלהם ודרך החיים בין היתר, אבל הוא מגדיר עצמו כ"לא דתי". מדי שנה הוא תורם מיליונים לאירגוני צדקה נוצרים, יהודים, סיינטולגים ומוסלמים. גם צדיק וגם נסיך.

וויל סמית'. GettyImages
כל כך פרש! וויל סמית'/GettyImages

# למרות הונו הרב, אותו צבר במהלך שנות צעירותו בקריירת המוזיקה שלו, סמית' ידוע באורך החיים הבזבזני שלו - מה שכמעט הוביל אותו לפשיטת רגל בתחילת שנות העשרים שלו. למזלו, מהר מאוד סדרת הטלוויזיה בכיכובו, "הנסיך המדליק מבל אייר", צברה תאוצה - מה שהחזיר אותו לקרקע בטוחה ויציבה מבחינה כלכלית.

# מעבר לכשרון הריקוד, המשחק והשירה שלו, סמית' מחזיק בכשרון יוצא דופן ודי מפתיע - הוא מסוגל לפתור קוביה הונגרית במהירות רבה! הוא עשה את זה בעבר כחלק ההתוכנית "הנסיך המדליק מבל אייר" ובסרט "המרדף לאושר". הוא גם התארח בתוכנית אירוח בשידור חי והצליח לפתור את הקושיה תוך פחות מדקה.

# נראה שהקסם של סמית' עובד גם בדרגים הגבוהים. נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, ציין פעם בראיון שהוא היה מעוניין שסמית' ישחק אותו בסרט על חייו, אם אי פעם יופק כזה. יותר מאוחר ציין שהשניים אכן דיברו על זה כאשר נפגשו פנים מול פנים והתדיינו על האפשרות הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully