וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: האירועים החמים של השנה

25.9.2014 / 19:43

לרגל השנה החדשה, וואלה! סלבס מגישה לכם את סיכום הנושאים שלא הפסקתם לעסוק בהם בשנת תשע"ד. החל מהלידות, דרך הביקורים הלוהטים ועד לפרידות. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

ניר פקין

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. לכבוד ראש השנה תשע"ה, קבלו את חמשת הנושאים הכי מדוברים של שנת תשע"ד.

את המצעד פותח טרנד ישן נושן, שהחליט השנה להפתיע ובגדול. גל ה"בייבי בום" מעולם לא שטף באופן עוצמתי שכזה את תעשיית הבידור. החל מקרן פלס, מירי מסיקה, רותם סלע, יעל גולדמן, ועד להריוניות שבקרוב מאוד יאחזו בתינוק חדש כמו עלמה זק, טלי מורנו, לירון ויצמן, רוסלנה רודינה, אסתי גיזנבורג, יובל שרף וכמובן נינט טייב. מישהו עוד יכול לטעות ולחשוב שמדובר במחלה מדבקת.

למקום הרביעי מגיע עוד טרנד שכולל רב, חופה ושלל צלמי פפראצי. חתונת השנה, חתונת העשור, חתונת המאה - כמה חתונות היו פה בשנה האחרונה. אחת יותר מפוארת מהשנייה, איוונט שמנסה להעפיל על קודמו. אקי אבני, עדי הימלבלוי, עמוס תמם, אניה בוקשטיין, לירז דרור, מיכל אמדורסקי, קורין אלאל, אבל נראה שחתונת השנה ללא ספק ספק שייכת לגברת נינט טייב, שנישאה לבן זוגה יוסי מזרחי, לאחר מספר חודשי היכרות, אה כן, וגם אחרי שהיתה מאורסת ליהודה לוי.

הרשימה – ראש השנה. ניר פקין
כולם הגיעו!/ניר פקין

כעת לכמה מהידיעות הפחות נעימות של השנה - או בקיצור הפרידות הכואבות. נראה שהשנה הזו היתה שנה לא טובה לזוגיות. למרות החתונות הרבות, היו גם לא מעט פרידות. נניח, בר רפאלי שנפרדה מהחבר וחזרה אליו, סיון קליין שנפרדה מהחבר רגע לפני החתונה, צופית ואברהם גרנט שהתגרשו אחרי 20 שנה, קותי סבג והחברה, עומר דרור ושלומית מלכה, חיים אתגר וטהוניה רובל, אור דניאל ודור דמרי, נופר מור שנפרדה מהארוס שלה. אבל גם הפעם נראה שהפרידה הכי קשה של השנה היתה זו של אחד הזוגות היותר יציבים בתעשייה - גלית גוטמן וזיו קורן, שהחליטו לפרק את החבילה אחרי 18 שנות נישואין.

במקום השני, נמצאים אנשים שבאמת מגיע להם את מלוא הכבוד. בעיקר על האומץ. בין הטילים שעפו על תל אביב, ירושלים ועוטף עזה, כבר הספקנו לשכוח את האנשים שכן הגיעו לישראל ועשו כבוד. לעומת לנה דל ריי, הבקסטריט בויז וניל יאנג הפחדנים, היו כאלו שלא חששו מההפגזות ובאו להפגיז בכבוד לישראל. החל מג'סטין טימברלייק, ליידי גאגא, ריהאנה, הרולינג סטונס, קתרין זיטה ג'ונס ומייקל דאגלס, ונסה וויליאמס, נטלי פורטמן שאפילו צילמה כאן סרט ואפילו פמלה אנדרסון - שחגגה בישראל את ירח הדבש שלה.

עכשיו, אל המקום הראשון, שם נמצא האירוע הכי מדובר של השנה - האירוע שאחריו תעשיית הבידור לא נראתה אותו דבר. אותו אירוע שעליו אומרים ש"אם אתה לא שם אתה לא קיים".

וואלה! סלבס סיקרה אין ספור אירועים במהלך שנות קיומה (ויש הרבה כאלה), אבל את האירוע שהיא ארגנה, היא עצמה לא הצליחה לעכל. בחודש אוקטובר האחרון, ערכה הגברת הראשונה של עולם הרכילות פרמיירה חגיגית להקרנת הסרט "חיי עם ליברצ'ה". החל מחנה לסלאו, מיכל אמדורסקי ומיקי בוגנים, דרך אביבית בר זוהר, ליהיא גרינר וניקול ראידמן ועד לאורנה בנאי וכלת פרס ישראל, גילה אלמגור - כולם כולל כולם הגיעו לפרגן למלכה האם.

וואלה! סלבס מאחלת לכולם חג שמח. עכשיו תניחו לה, היא קיבלה קערת דבש.


רכלו על האירועים שעשו לכם את השנה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully