וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונית אלקבץ מגיבה על תקרית השמלה

וואלה! סלבס

22.9.2014 / 11:53

מספר שעות לאחר התקרית המביכה, הכוכבת הכי הורסת בתעשייה המקומית מגיבה על הרגע שבו נקרעה השמלה. קבלו סקופ: מדובר בשמלת הכלה של הכוכבת. וואלה! סלבס גמורה עליה

באדיבות ערוץ 10

כבר שנים שוואלה! סלבס טוענת שרונית אלקבץ היא ורק היא המלכה של הקולנוע הישראלי. עם לוק של מלכת אופל, גרדרובה שלא מביישת אף כוכבת הוליוודית ומבט שיכול למוטט - אלקבץ היא ללא ספק הדבר הכי הוליוודי שיש למדינת ישראל.

אם כך, מה הפלא, שגם התקריות שלה הן במוד הוליוודי. אתמול (א') למקרה שפספסתם, כשעלתה הכוכבת לקחת את הפרס על הסרט הטוב ביותר, בו זכתה על סרטה "גט", היא מעדה ושמלת המעצבים שלה, אותה תפר לה המעצב הנחשב אלבר אלבז - נקרעה וחשפה את ישבנה העסיסי.

רוצים עוד רכילות?
למה מצפים שלום מיכאלשווילי וענבל שלוי?
תמונות עירום של ריהאנה דלפו לרשת
הדרמה של דנה פרידר ברומניה

רונית אלקבץ. נמרוד סונדרס
לא לקחה קשה מדי. רונית אלקבץ/נמרוד סונדרס

אך אל דאגה, זה ממש לא מה שמטריד את הגברת אלקבץ, שכבר התבדחה על כך היום עם וואלה! סלבס, "ההתרגשות הייתה בשיאה", סיפרה השחקנית והיוצרת, "עליתי על המדרגות לקבל את הפרס, וכנראה שעקב הנעל דרך על שובל השמלה וקרע את התפרים והשובל"

אלקבץ ממשיכה ואף חושפת כי "החצאית עצמה היא חלק משמלה של לנווין שקניתי לפני ארבע שנים שהיתה שמלת הכלה שלי. מאז היא שכבה בארון וכנראה החוטים קצת התרופפו, אין לי מושג. פשוט עליתי על המדרגות ופתאום שמעתי את השמלה נקרעת, ברגע שדרכתי עם העקב על השובל ואז כבר החלטתי ללכת עם זה עד הסוף ולרקוד את ריקוד האחוריים, כמובן שלקחתי את זה בסדר ובהומור ולא קשה מדי, הכל עבר בשלום בסוף"

ומה אלבר אמר על כך?
"לא דיברתי עדיין עם אלבר, אני מניחה שהוא לא צופה בערוצים ישראלים מעבר לים, אבל אני אדבר איתו בקרוב לקראת התצוגה שלו שיוצאת בראש השנה וגם נתראה בקרוב".

שייתקן לך את השמלה.
"מישהו יצטרך לתקן אותה עכשיו, ללא ספק".


כשלוואלה! סלבס נקרעת השמלה, היא פשוט משאירה את זה ככה. הרבה יותר סקסי.


רכלו על השמלה הקרועה של רונית אלקבץ בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully