וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים בטן: אלישיה קיז הריונית בעירום

שירות וואלה! סלבס

22.9.2014 / 10:22

גל דליפות של תמונות עירום הוליוודיות? זמרת הארנ'בי פרסמה תמונת דיוקן שלה בהריון - כשהיא נטולת בגדים. בואו לראות את הבטן של אלישיה קיז, עם מסר חשוב. וואלה! סלבס לאב

אלשייה קיז. טוויטר, צילום מסך
גללו למטה כדי לראות עוד בטן. אלישיה קיז עירומה/צילום מסך, טוויטר

מה אלישיה קיז ההריונית מאחלת לבייבי (שעדיין לא נולד) שלה? מתברר שרק שלום ואהבה. זה לא שזמרת הארנ'בי המרגשת, שביקרה בשנה שעברה בישראל, שלחה לעובר שגדל בבטנה ברכת שנה טובה, או שהיא שרה את זה בקול גדול. קיז בחרה לעשות זאת בדרך מקורית (פחות או יותר) -בעירום מלא ומרגש.


עוד סיפורים נוצצים:
הדליפה נמשכת: תמונות העירום המלא של ריהאנה
בשידור חי: השמלה של רונית אלקבץ נקרעה
הדרמה של דנה פרידר בגרמניה

אלשייה קיז. טוויטר, צילום מסך
הכי היפית. עירום ההריון של קיז/צילום מסך, טוויטר

קיז בת ה-33, שבקרוב תביא לעולם ילד שני משותף יחד עם המפיק סוויז ביטס, היא לא חלק מגל דליפות תמונות העירום של כוכבות הוליווד - כיוון שלזמרת הגדולה יש אג'נדה. הצילום שלה, שהופץ אמש (א') ברחבי הרשת בכוונה תחילה - לאחר שקיז פרסמה את תמונת העירום עם הבטן השחומה שלה (עליה צויר סמל השלום) בחשבון הטוויטר האישי שלה. משם, הדרך למדורי הרכילות היתה קצרה.

אל הצילום הסמי-פרובוקטיבי שלה (כן, גם הצמות שערורייתיות), שנועד לקדם את תנועת "WeAreHere" שהקימה לאחרונה, צירפה מסר חשוב. "אלה אני ואתה במשימה ליצור עולם של שלום ורוגע. התנועה מתחילה היום", כתבה בהמשך ישיר לשירה החדש, שמזכיר גם את המצב במזרח התיכון. כל עוד מעורבת בזה בטן חשופה, כן?


וואלה! סלבס לא צריכה להיות בהריון כדי לצלם את הבטן הנשפכת שלה בעירום. מי מתנדב?


רכלו על הבטן של אלישיה קיז בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully