וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה יובל שרף לא רקדה בחתונה של נינט?

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

15.9.2014 / 0:01

העובדה שהג'ינג'ית נמצאת בעיצומו של הריון ראשון, לא תעצור את שרף מלעבוד במרץ ולהגיע לאירועים עם בעלה שלומי שבן. אז מדוע היא היתה צריכה מנוחה בחתונינט? וואלה! סלבס סוחבת

ניר פקין

אז מה עבר על יובל שרף בשבועיים האחרונים? כמה אירועים נוצצים, עבודה בשיא המרץ, חתונה מדוברת, ניתוח בהול והריון ראשון אחד. ובכל זה, רק מאז שוואלה! סלבס חשפה קבל עם ועדה את העובדה שהשחקנית הג'ינג'ית מצפה ליורש או יורשת עצר. הציפייה היא לראות אותה עם הלשון בחוץ? ובכן, לא בדיוק, כיוון שהיא בעיקר " שמחה, מאושר וחוששת, כל התשובות נכונות", כפי ששרף מעידה על עצמה. הכי גירל פאוור.


עוד סיפורים נוצצים:
יהודה לוי בורח מצלמי הפפראצי
אחרי השערוריות: אסי עזר מתנצל בפומבי
כל המפורסמים בילו בהופעה של ליידי גאגא

יובל שרף. ניר פקין
גם בטן ההריון מוכנה לצילומים. יובל שרף על סט הצילומים/ניר פקין

למרות שלל ההתרחשויות, בשבוע שעבר רעייתו של שלומי שבן בילתה שעות ארוכות על סט צילומי הקמפיין החג החדש של רשת קניוני עופר. שם, שרף נדרשה לענות על כמה שאלות מעניינות במיוחד, שקשורות למה שמתרחש אצלה בתוך הבטן. אז מה מין הצאצא לעתיד? "אני עוד לא יודעת וגם אם הייתי יודעת לא הייתי אומרת לך", הסבירה, אבל מה שבטוח הוא שהאבא לעתיד נרגש במיוחד.

שרף, ממש כמו חברתה הטובה נינט טייב, מצפה לילד בכור. סקרנים לדעת איך החברה הגיבה? "בסדר גמור", מספרת השחקנית בחיוך גדול וגלגול עיניים, "כולם שמחים ומאושרים. קורים דברים טובים... אם נינט עשתה לי חשק? מאוד, בגלל זה הכל קרה". עם זאת, כשהגיעה לחתונת השנה של נינה עם יוסי מזרחי, לא רקדה, כלל הנראה בהשפעת ההריון וניתוח התוספתן שנאלה לעבור בדחיפות, ממש רגע אחרי שנודע לעולם על הבייבי שבבטן. "זה היה מאוד מלחיץ ואני רק שמחה שהכל בסדר", סיפרה, "אני רק רוצה שהוא יהיה בריא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יובל שרף. ניר פקין
שלוש, שתיים, אחת, אקשן! שרף חייכנית/ניר פקין

מה שבטוח הוא שבעקבות הבשורה המשמחת, שרף הפסיקה לעשן ולשתות, כך שבימים אלה היא מתרגלת אורח חיים בריא במיוחד. "אני ממש מתפללת לאלוהים שלא אחזור לעשן. היום זה נראה הדבר הכי פאתטי ולא אינטליגנטי לעשן", העידה. "אני מקווה שכל החיים אחשוב את זה, שלא אחזור לעשן ומאוד גאה בעצמי שזה בא לי בקלות ולא מרתיע אותי". הכי טוב, מאמא.


וואלה! סלבס לא מדברת מהבטן, היא מגרגרת מהבטן.


רכלו על ההריון של יובל שרף בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • יובל שרף
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully