וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על ביונסה

וואלה! סלבס

5.9.2014 / 3:13

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# מלכת הדבורים, או בשם הבמה שלה - ביונסה - חוגגת 33 שנות קיום, סיבה מספיק טובה לפשפש בארון השלדים הפרטי שלה ולגלות שלמרות הגוף המושלם של הזמרת, היא מודה שהיא חוטאת באכילת מאכלים משמינים במיוחד. האהוב עליה הוא מאכל ה"גמבו" של אמה (תבשיל אורז שכולל בשר, עוף ופירות ים). כמו כן היא גם יודעת לזלול עוף מטוגן, פסטה וגלידה בטעם פקאן.

# אם אתם בכל זאת מחפשים סיבה שהיא מתחזקת גוף הלוהט שלה, תוכלו למצוא אותה בעובדה שבעבר עשתה הבוטילישס דיאטה קיצונית במיוחד. במסגרתה היא שתתה משקה העשוי ממיץ לימון טבעי, סירופ מייפל, פלפל חריף ומים מינרליים. התוצאה: מינוס עשרה קילו בתקופה של שבועיים (ועצבנות וחוסר מנוחה על סט הצילומים).

# ביונסה היא אמנם אחת הנשים העשירות והמצליחות בעולם, אבל היא נחשבת גם לאחת התורמות והמתנדבות הגדולות לארגוני עזרה וסיוע. היא וחברתה קלי רולנד, למשל, הקימו את ארגון "Survivor", המסייעת לקורבנות של אסונות טבע. אם לא די בכך, בשנת 2005 היא נבחרה להיות שגרירת "יום הילדים הבינלאומי".

ביונסה על השטיח האדום, 2013-14. GettyImages
אני נראית לכם בדיכאון? ביונסה/GettyImages

# אבל כמו לכל כוכב, גם מיס קרטר היתה מעורבת בתאונה לא נעימה בכלל. כזו שהשאירה אותה עם אצבע שבורה, לאחר שהמאבטח האישי שלה ריסק את הבוהן ברגלה והצליח להשבית אותה מהופעות פומביות במשך מספר שבועות - זאת רק כי ניסה לגונן עליה מפני המון מעריצים נלהב. אבל אל דאגה, סאשה פירס החלימה ומאז לא שברה אף אצבע בגופה.

# נראה שלא הכל נוצץ בחייה של קווין בי. בעבר סבלה הזמרת מדיכאון קשה במשך שנתיים. למה לא ידעתם על זה? כי ביונסה היא לא אחת שתתן לאנשים לחדור לה לפרטיות, והיא החליטה להסתיר את זה.


רכלו על ביונסה ואחלו לה מזל טוב בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully