וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדד, שומע? הדרישה של קארין זלאיט

וואלה! סלבס

1.9.2014 / 0:01

רגע אחרי האיחוד המרגש עם זוכה "האח הגדול" הטרי, לבת הזוג שמצא בריאליטי יש הפתעה עבורו - אבל לא בטוח שישמח לשמוע עליה. שימו לב מה קארין מבקשת מאלדד. וואלה! סלבס עשן

נועם מושקוביץ

אחרי יותר מחודשיים שבהם בילו בנפרד - הזוג המנצח של "האח הגדול", אלדד גל עד וקארין זלאיט התאחדו ביום שבת האחרון בגמר העונה השישית של הריאליטי. נכון שהזמן שבילו בנפרד ארוך יותר מזה שבו בילו יחד בתחרות, אך זה לא מנע מהשניים לשמור אמונים ולה, שבילתה מחוץ לבית הסגור, לפתח קשר חם עם בני משפחתו. אך מתברר, שזלאיט מכינה לאהובה כמה הפתעות לימים שאחרי ההמולה, שאולי כדאי שישמע עליהן.


עד סיפורי סלבס:
שוקינג: אלדד מ”האח הגדול” בעירום
מי עיצבן את טל גלבוע רגע לאחר הזכייה?
אלדד מ”האח הגדול”: ”לקחו אותי על תקן הלסבית”

אלדד גל עד, קארין זלאיט. נועם מושקוביץ
חיבוק של אהבים צעירים. אלדד גל עד וקארין זלאיט בגמר/נועם מושקוביץ

זלאיט, תככנה בימים שלפני הגמר את המפגש המחודש עם המתנחל לשעבר, שכבש את לבה בבית המצולם. בשבועות הקרובים, היא מתכננת לטוס איתו לבילוי רומנטי מעבר לים - כאשר היעד המועדף עליה הוא איטליה, המדינה שבה בילתה כמה שנים. אם אכן יתאפשר להם לטייל יחד בארץ המגף, יוצאת הריאליטי תראה לו את המקומות בהם בילתה חלק נכבד מחייה.

עם זאת, לוואלה! סלבס נודע כי הדירה שאליה שבו יחד, הותאמה במיוחד לצרכיו של גל עד וצוידה במזון (על טהרת הטבעונות), שקארין שמעה שאלדד אוהב. בנוסף, רכשה במיוחד עבורו מאפרה, שבה יוכל לאפר את הסיגריות שהוא צורך (טוב, מן הסתם) - שבו תאפשר לו להשתמש רק בימים שאחרי גמר הריאליטי. הסיבה לדברי זלאיט, היא שאם ירצה קשר ממושך ועמוק איתה, יהיה חייב להפסיק לעשן. אלדד, מוכן לזה? לא ברור.


וואלה! סלבס לא לוקחת לריאות מה שאנשים אומרים, אלא רק ללב.


זוג מנצח? רכלו על קארין ואלדד בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully