וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה אינטרנשיונל: "הצגת ילדים? ארגיש כמו מאמא של העולם"

26.8.2014 / 15:35

הדיווה הבינלאומית היא מכשפה רעה? על סט החזרות למחזמר חנוכה החדש בהשתתפותה, אינטרנשיונל מסבירה למה היא מגלמת אישה מופרעת. וגם: הדצים מגלים את הסוד לגירושים מאושרים. וואלה! סלבס שטן

צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

חנוכה יגיע רק בעוד מספר חודשים, אך כבר עכשיו ההכנות לקראת מופעי החג נמצאות בעיצומן. אחת מהן, היא החידוש לסיפור האהוב "101 כלבים דלמטים", שמפגיש על במה אחת כמה מהפרצופים האהובים בעולם הקטנטנים והמבוגרים.

מלבד חני נחמיאס ומיקי קם שישחקו צמד משרתות, על הבמה יככבו גם הקומיקאים ירון ברלד וקובי מימון, שמשחקים צמד חוטפי כלבים מרושעים. השוס: הזוג הגרוש אורנה ומשה דץ שבים לשתף פעולה על במה אחת, כזוג נשוי, כשהם מראים לכולם איך נראים חיי גירושים בריאים ונכונים.


עוד סיפורים נוצצים:
הריונית לוהטת: רוסלנה רודינה חוגגת בביקיני
ההפתעה שנינט טייב הכינה למסיבת הרווקות שלה
מפיק העל שהביא את כל המפורסמים לחגיגה אחת

דנה אינטרנשיונל. רונן אקרמן,
לובשת רק פרווה סינתטית. דנה אינטרנשיונל כ"קרואלה דה ויל"/רונן אקרמן

מאז שהצמד המוזיקלי הפריד כוחות בשנת 2006 (אחרי כמעט 20 שנות נישואים), הם מרבים לשתף פעולה על הבמה ומחוצה לה. הפעם, הדצים יגלמו זוג שכנים המתאהבים במהלך ההצגה בזכות זוג כלביהם ואף יתחתנו בסופה. כן, זה יכול להרים גבה או לבלבל, אך העניין נראה להם הגיוני לחלוטין. השניים, אפילו גילו לוואלה! סלבס את הסוד למערכת היחסים הבריאה שלהם - שכנראה מסתכמת בחיים בבתים נפרדים והמון מקום בארונות של שניהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
101 כלבים דלמטים. רונן אקרמן,
בהצלחה בחנוכה. קאסט "101 כלבים דלמטים"/רונן אקרמן

אך הליהוק המפתיע של המחזמר, שייך ללא אחרת מאשר דנה אינטרנשיונל - הדיווה של עולם המוזיקה הישראלית, שעושה את טבילת האש שלה במחזמר לחנוכה. התפקיד הוא של לא אחרת מאשר המרשעת, קרואלה דה ויל, זו שרוצה ללבוש מעילי פרווה, העשויים מעורם של הכלבים הדלמטים.

דנה, חובבת חיות גדולה, הגיעה לחדר החזרות עם שני כלביה אחרי שהבייביסיטר הקבועה שלהם חלתה ונאלצה להבריז. הדיווה הישראלית סיפרה שאת השניים אימצה אחרי שננטשו, וכעי כדאי להם להתרגל לנוכחות שלהם - כי יגיעו איתה גם להמתנה מאחורי הקלעים במהלך ההצגות.

דנה אינטרנשיונל. עינת גולן,
סלפי-דיווה! דנה אינטרנשיונל עם משה דץ והבמאי צדי צרפתי/עינת גולן

לוואלה! סלבס, סיפרה אינטרנשיונל כמה היא מתרגשת לחלוק את הבמה עם שחקנים מכובדים ובעלי ניסיון רב. לדבריה, בת דמותה דה ויל לא שטנית כמו שמנסים לעשות ממנה. "היא לא רעה ב-100%. היא מצחיקה, מכתיבת אופנה, יש לה פשוט הפרעה בראש. היא חייבת ללבוש בגדים העשוים מפרוות אמיתיות. אם זו הייתה דמות רעה, סתם רעה זה לא היה מדבר אליי... לא הייתי מגלמת את היטלר, גם לא בוורסיה של היטלר קוקסינל".

אינטרנשיונל, שהופיעה על אינספור במות ואירועים ברחבי העולם, לא פחדה לקחת על עצמה את התפקיד ואף סיפרה מה הסוד של נשים מצליחות וכוחניות בתחום. אז מה הן בדיוק צריכות כדי להצליח בביזנס? זה בדיוק מה שאתם חושבים.


גם וואלה! סלבס היא לא מרשעת, בפנים היא ממש נשמה טובה. סתם.


רכלו על דנה "קרואלה דה ויל" אינטרנשיונל בפייסבוק

חני נחמיאס. עינת גולן,
מעלות לאינסטוש. חני נחמיאס ומיקי קם מאחורי הקלעים/עינת גולן
דנה אינטרנשיונל. רונן אקרמן,
הנוצות, של גוטייה? דנה אינטרנשיונל/רונן אקרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully