וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי לחוצה על חתונה? "זה יקרה מתישהו"

27.8.2014 / 1:01

רפאלי חובבת קרטיב או גלידה? ארוחה נוצצת או דייט בסלון? ומה היא חושבת על גברים שמתחילים איתה? הטופמודל עונה על כל השאלות הבוערות, שלא חשבה שישאלו אותה. וואלה! סלבס וידויים

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: רן צימט

בר רפאלי שוב על סט הצילומים? ברור שכן, רק שהפעם היא מדגמנת משקפי ראייה ולא בגד ים זעיר. השבוע, רפאלי שוב הרכיבה שלל זוגות אופנתיים עבור צילומי קמפיין האופטיקה של "קרולינה למקה" והודתה שהיא הכי לא מרגישה מחופשת. "אני מפחדת להגיד את זה, כי זה יקרה ואני אתבאס, אבל אני חושבת שמשקפיים זה אחד הדברים הכי סקסיים. פעם הלכתי עם משקפיים... וצחקו עליי, אז הפסקתי!".

כשוואלה! סלבס גילתה לרפאלי שהיא לא מתכוונת לדבר איתה על כל הנושאים שעליהם היא בדרך כלל נשאלת, הטופמודל לא הסתירה את ההתלהבות שלה מהשאלות הבוערות. נכון תמיד רציתם לדעת אם הדוגמנית היא אדם של קיץ או חורף? כי התשובה היא "קיץ, אבל משתנה לי לחורף. אני בחורה של ים אבל פתאום מתחילה לחכות להתלבש בחורף עם המעיל והמגפיים, יותר כיף לי. איזה שטחית!", צחקה.


עוד סיפורי סלבס:
בקרוב אצלכם! בר רפאלי והחבר מתרגשים בחתונה
ההפתעה הגדולה שנינט הכינה למסיבת הרווקות
אור דניאל והחבר החדש בנשיקה לוהטת

בר רפאלי. רפי דלויה,
בר רפאלי ל"קרולינה למקה"/רפי דלויה

אז לא מפתיעה שהדוגמנית המפתה היא בחורה של ים, כזו שמעדיפה ביקיני על בגד ים שלם. "אני זוכרת בכיתה ז', פתאום גל העיף ממני את הביקיני. נורא התביישתי, כי היו סביבי בנים, אבל הייתי בכיתה ז', הכי שטויות". את הבילוי בים, אם תהיתם, תוכלו להעביר עם בר רק אם תפנקו אותה בקרטיב, בטעם משמש אם אפשר.

רפאלי, תמיד תעדיף חופשה של רגיעה בטן-גב, מה שמתנגש עם העדפותיה הקולינריות שמגיעות מעולם הג'אנק פוד. נכון, גם הדוגמנית מודה שבצלחת שלה תמצאו צ'יפס, המבורגר, במבה, שוקולד, כי "כל המשמינים הם בדרך כלל הכי טעימים". בן הזוג של רפאלי, עדי עזרא, צריך לקחת את הטעם המתוק של דוגמנית העל בחשבון, כיוון שהיא תמיד תעדיף ערב רומנטי יחד איתו על הספה בבית, על פני ארוחה מרגשת במסעדה נוצצת.

הטופמודל כועסת

בר רפאלי נכנסת בוואלה! סלבס

לכתבה המלאה
בר רפאלי. רפי דלויה,
דמיינו אותה בולסת צ'יפס, במבה, שוקולד וכו'. רפאלי מדגמנת/רפי דלויה

אם כבר זוגיות, בחורים העזו לנסות את מזלם עם הטופמודל? לדבריה של ברבור, "לא הרבה, בדרך כלל אלה שכן, הם כאלה שנראה שכביכול אין להם סיכוי. נורא מוזר לי, אני אומרת לעצמי 'וואו, איך יש לו את האומץ'. כל הכבוד, זה מעורר השתאות".

רגע, האם עונת החתונות החמה שנמצאת בשיאה בימים אלה, עושה לרפאלי חשק להיכנס תחת חופה? ובכן, התשובה מסובכת. "אני לא אחת שחלמה על החתונה מגיל צעיר, אני חושבת שאהבה היא הדבר הכי חשוב בעולם. זה מגניב לבחור בכל יום להיות עם אותו האדם", הסבירה. "בטח זה יקרה מתישהו, אני פשוט ממש, ממש לא בלחץ". אמן.


וואלה! סלבס תמיד מנסה להתחיל עם בר. לא רפאלי, חזיר בר!


רכלו על אנשים שמעיזים להתחיל עם הטופמודל בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully