וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עינב בובליל על דנית: "ילדה לא מפותחת"

וואלה! סלבס | צילום: אמיר מאירי

17.8.2014 / 15:19

רגע אחרי ההדחה המפתיעה שלה, הדיירת עם הפה הגדול לא חוסכת בביקורת על אף אחד. הקורבנות: דנית גרינברג וטל גלבוע. ולא, היא לא מתחרטת שיצאה מהבית. וואלה! סלבס פה ג'ורה

צילום מסך

גם אתם הייתם המומים מההדחה המפתיעה של הגברת עינב בובליל? טוב אז נראה שאתם לא לבד. מה שכן, מי שלא היתה מופתעת או מאוכזבת היא המודחת הטרייה. לא, הבובלילית לא מתחרטת על שום רגע וגם לא ממש עצובה. להפך, היא דווקא שמחה לחזור למשפחה שלה.

רוצים עוד רכילות?
ביוש: אליאב אוזן חוזר הביתה
סוף סוף: נינט חושפת בטן הריונית בשמלה שקופה
תביעה נגד ביונסה: "אני האמא האמיתית של בלו אייבי"

עינב בובליל. צילום: אמיר מאירי, צילום מסך
פותחת ג'ורה. עינב/צילום מסך, צילום: אמיר מאירי

רגע אחרי ההדחה הדרמטית, פגשה אותה וואלה! סלבס לשיחה מלב אל לב וגילתה מה היא באמת חושבת על הדיירים. אזהרה: מדובר בדברים לא כל כך קלים. מי שספגה את רוב הביקורת, היתה האויבת הכי גדולה של הבובליל בבית, הלא היא טל גלבוע, עימה היו לעינב לא מעט חיכוכים. "היא יצור מאוד מאוד קשה", אמרה עינב, "זה לא עניין של האישיות זה היה עניין של הטבעוניות והדרך שלה והאגרסיביות והאונס שלה שתשמע ותקשיב ותראה... זה היה נורא".

ומה היא חושבת על המשולש הרומנטי המדובר של אליאב אוזן, דנית גרינברג ונופר מור? אני חושבת שזה משולש נוראי אני חושבת שאליאב נקלע לזה. הוא בן אדם מדהים. הוא עזר לדנית הוא עזר לדנית בזכותו דנית נמצאת בתכנית". כן, כמו שהבנתם, לבובלילית יש בטן מלאה גם על דנית. "זה לא משנה מה ניסיתי לעשות, היא פשוט לא הבינה כי היא תינוקת. היא פשוט תינוקת, שעדיין לא התפתחה. אין לה חוזק נפשי, אין לה כוחות, היא לא יודעת להתמודד. היא פשוט ילדה שלא עברה כלום בחיים שלה". אאוצ'.

גם וואלה! סלבס לא מפותחת. אמנם בת 67, אבל לא מפותחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully