וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 13 חודשים: נורת' ווסט מדגמנת

14.8.2014 / 10:48

זה אף פעם לא מוקדם להתחיל לדגמן? תלוי את מי שואלים. בגיל 13חודשים, התינוקת המפורסמת נורת' ווסט - בתם של קנייה ווסט וקים קרדשיאין - מפציעה בהפקה אופנה במגזין צרפתי. וואלה! סלבס מחליפה חיתול

קים קרדשיאן, קניה ווסט, נורת' ווסט. splash
בואי ממי, הולכים לעשות קצת טאצ' אפ/splash

בר רפאלי מאחורייך: אז נכון, נורת ווסט, הלא היא בתם של קניה ווסט וקים קרדשיאן, לא ממש יודעת ללכת, אבל היי, מי אמר שהיא לא יכולה לדגמן? או במילים אחרות, שאמא לא יכולה להשתמש בקשרים שלה כדי לסדר לה ג'וב בהפקת אופנה. נדמה שהפעם מדובר בשיא חדש של נפוטיזם בעולם האופנה.

התינוקת הכי מפורסמת בעולם (אחרי הנסיכה בלו אייבי), כבר הופיעה מעל דפי תנ"ך האופנה, המגזין האמריקאי "ווג", בחודש אפריל כשכיכבה לפני מספר שבועות עם אמא ואבא. אלא שהפעם נורת', כבר מבוגרת מספיק (בכל זאת בת 13 חודשים) כדי לקבל הופעת סולו במגזין אופנה צרפתי נחשב, כשהיא מדגמנת בגדים של מותג האופנה שאנל.



עוד רכילות?
אמאל'ה: חברת הכנסת שמצטלמת לדוקו-ריאליטי חדש
אהבה לוהטת: החופשה הרומנטית של אור דניאל
תרגיע! ג'סטין ביבר נשלח לסדנת גמילה מכעסים

נורת' ווסט. מייקל אבדון Michael Avedon,
אמא? אבא? ג'וליאנה רנזיק? מישהו?/מייקל אבדון Michael Avedon

את התמונה המדוברת, תוכלו למצוא במגזין מבית היוצר של עיתונאית האופנה המעורכת קארין רויטפלד , "CR FASHION BOOK". מי שצילם את התינוקת המפורסמת הוא צלם האופנה מייקל אבדון (שהוא נכדו של צלם האופנה האגדי ריצ'ארד אבדון) והיא תופיע כחלק מאנסמבל של רבים וטובים בהפקת אופנה הנקראת "אגדות" שאמורה לציין ולחגוג אנשי אופנה עם סטייל לא רגיל ומיוחד.

נור'ת עצמה לובשת סריג קשמיר של מותג האופנה שאנל, מלווה בתיק צד קטנטנן של אותו מותג יוקרתי, עם עגילי פנינה קטנטנים (שהיו אהובים מאוד על קוקו שאנל בעצמה) פלאס סיכת פרח הקמליה, שהייתה גם אהובה במיוחד על מקימת בית אופנת העילית.

להשלמת הצילום הוסיף המנהל האומנותי של שאנל את הכיתוב הכה מתבקש "זה אף פעם לא מאוחר מדי להתעניין באופנה". כמו שאמה של נורי הקטנה יודעת, זה אף פעם לא מוקדם לקבל חשיפה פה ושם.

כשוואלה! סלבס היתה בת 13 חודשים, היא דיגמנה עבור חברה שמתמחה בדיאטה לתינוקות. היא היתה בתמונה של הלפני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קים קרדשיאן. splash
מקווה שנורי ירשה את הסטייל, האיפוק והקלאסה שלי/splash

בהפקה היוקרתית משתתפים שמות נוספים כמו בוב מקי, הצלם המנוח בוב ריצ'רדסון ( אביו של צלם האופנה הידוע לשמצה טרי ריצ'רדסון) ואנשי אופנה נוספים. נורת' ווסט הקטנה מופיעה שם כאמור כ"אגדת אופנה" עתידית"

הוריה של נורי הקטנה לא נכחו במקום, אבל בטח המטפלת הצמודה שלה הייתה שם ודאגה לכל צרכיה כולל הצבת תמונתם של הוריה מול פניה של התינוקת מה שהביא אותה לעשות את המבט הקבוע שלה על פניה שאומר "מי אלו??".






וואלה! סלבס מקווה שנורת' ווסט שומרת על דמי הכיס שלה לטיפולים פסיכולגיים עתידיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נורת'! תעמדי יפה ותשתקי/מערכת וואלה!, צילום מסך
נשף הגאלה השנתי במטרופוליטן, מאי 2014. GettyImages
שיק שיק שוק! אימג’בנק, Gettyimages/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully