וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על מילה קוניס

וואלה! סלבס

15.8.2014 / 1:11

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# רגע לפני שמילה קוניס, כן, זו שמתחתנת עם אחד השחקנים השווים בעולם, תלד את הצאצא הראשון שלה ושל אטשון קוצ'ר, הנה כמה פרטים שאולי כדאי לבדוק אצל העולל הקטן שיוולד. כמו למשל, שהוא לא סובל ממחלת הגאלוקומה, ממנה סבלה אימו כשהיתה צעירה ונאלצה להזריק סטרואידים לעיניים, רק על מנת להשיב לעצמה את הראייה.

# כדאי גם שהעולל הקטן לא ילמד מאמא שלו כמה דברים - כמו ההתנהגות הוונדליסטית שלה. בעבר, קוניס ציירה גרפיטי ברחובות לוס אנג'לס, בכדי למחות על חוק הגנת הנישואים. מי אמר ילדה טובה מבית יהודי ולא קיבל?

# ואם כבר בית יהודי, סבתה של מילה החליטה שבשביל לרכוש חברים חדשים בבית הספר - היא צריכה לשחד אותם. כך, כשקוניס החלה את ימיה הראשונים בבית הספר, שלחה אותה הסבתא החמודה עם שקית ממתקים בכל בוקר לבית הספר, רק כדי שתחלק לחברים לספסל הלימודים.

מילה קוניס. GettyImages
את רואה משהו מאמי? מילה קוניס/GettyImages

# כנראה שהתרגילים של סבתא עבדו, כי כאשר היתה בת 14, קוניס הצעירה כבר פיתחה תרגילים משל עצמה - כששיקרה למפיקי הסדרה "מופע שנות ה-70", שביום ההולדת שלה תהיה בת 18. פרט שולי: היא לא ציינה באיזו שנה, וכך זכתה בתפקיד. כשהמפיקים גילו את האמת - זה כבר היה מאוחר מדי.

# אם יתמזל מזלכם ותפגשו יום אחד את קוניס, שכבר ביקרה בישראל בעבר, אל תיבהלו כשתראו צלקת על צווארה. מדובר באחת שנגרמה במהלך תאונת סקי, כשצילמה את הסרט "קח את זה כמו גבר". היי, מה שטוב לקוצ'ר, בטח טוב לכם.


רכלו על השלדים בארון של מילה קוניס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully