וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "מעושרות" מביכה: "מצצתי מכל הגברים שלי"

וואלה! סלבס

11.8.2014 / 9:45

מה קורה שהברונית האצילית מהריאליטי, לא בטוחה בשפה העברית שלה? פליטת פה מביכה (ומשעשעת) במיוחד - שהצליחה לצמרר גם את חברה לדוקו הנוצץ, פיליפ וזנה. וואלה! סלבס שואבת בששון

ערוץ 10

מה קורה כשמערבבים אצילה אירופית, סלנג בעברית וחבורת "מעושרות" צווחניות? פליטת פה מביכה במיוחד שתועדה במצלמות הריאליטי. זה בדיוק מה שקרה לברונית שלומית (אפריאט) פון ביסמארק בת ה-62, שאמרה בגאווה כי מכל גבר וגבר שהיו בחייה - "אני מצצתי ממנו דברים טובים". רגע, סליחה, מה?!


עוד סיפורים מוצצים, סליחה, נוצצים:
סלפי בספרייה! קים קרדשיאן תפרסם ספר
זמר חתונות: אייל גולן נותן טיפים לחיי נישואים
עוד יאיר עליי: חגיגת יום ההולדת של הראל סקעת

מעושרות 3.
אכן, מוצצת. הברונית שלומית פון ביסמארק

בהצצה מיוחדת לדוקו-ריאליטי שישודר הערב (ב') בערוץ 10, מסבירה מיס פון ביסמארק בגאווה, שנישאה לשבעה גברים שונים ולקחה מהם את המיטב. כשחבריה לתכנית, בהם גם מעצב השיער פיליפ וזנה, שומעים את הדברים שאמרה בצעקות - הם נבוכים מספיק בכדי שהמעושר יעיר לה כי היא עושה שימוש לא נכון במילה. אתם יודעים, שימוש תמוה במיוחד בפעולת המציצה, שמתארת לא רק סוכריות על מקל, אלא גם אקט מיני מרגש.

"די, זו לא מילה יפה. מה זה 'מצצתי'? אומרים שאבתי", נחרד וזנה. בתגובה, זכה לצעקות מהברונית, שאמרה ש"אני מצצתי! אני לא מכירה את המילה שאבתי, אפשר למצוץ דברים". רגע אחר כך, כבר התרצתה מהדיון והסכימה לומר ששאבה מהגברים את הטוב שבכולם. נשימה לרווחה.


וואלה! סלבס מצצה אתמול בלילה, את הדם של יתוש שניסה לעקוץ אותה. החוצפה.


רכלו על המציצות של כוכבת "מעושרות" בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully