וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן אטיאס גזענית? "השתתפתי בראיון מטומטם, אני מתנצלת"

מעריציה של אטיאס זעמו בשל ראיון שערורייתי, שבו טענו כי התבטאה בגזענות נגד שחורים - כך שהשחקנית הבינלאומית מיהרה לפרסם ברשת התנצלות ולהודות שטעתה. וואלה! סלבס סליחה

מורן אטיאס. אביב חופי, ניר פקין
לא עריכה ולא ?דבריי הוצאו מהקשרם? . מורן אטיאס/ניר פקין, אביב חופי

פליטת פה? זה קורה גם לטובות ביותר. אחרי שהפכה לאחת השגרירות הישראליות הגדולות בעולם בזכות יופי, כשרון משחק ויכולת התבטאות יוצאת דופן - השחקנית מורן אטיאס מועדת בלשונה במגרש הביתי, פה בישראל וממהרת להתנצל.

הדוגמנית, מצטרפת לרשימה של סלבס מקומיים שהתראיינו לאחרונה בכלי תקשורת מקומיים (נניח, אורנה בנאי וגילה אלמגור) - ובזכות אמרה שנויה במחלוקות, זכו לתגובות נזעמות ברשתות החברתיות.

מתברר שתורה של אטיאס הגיע בסוף השבוע האחרון - כאשרהתראיינה לתוכנית האירוח של איל קיציס בערוץ 2, שם התיישבה לראיון אחד על אחד עם המנחה ונשאלה שאלות שהתשובות עליהן, הצליחו להעלות את חמתם של הצופים בבית.


סיפורי סלבס נוספים:
הראל סקעת חוגג יום הולדת
דנה אינטרנשיונל בביקיני לוהט
אתם רושמים? מה פאולינה אלברשטיין מחפשת בגבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טעיתי. פוסט ההתנצלות של מורן אטיאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני ורק אני אשמה"

קיציס שאל את אטיאס שאלות כמו "הפסקת אש או כניסה קרקעית", עליה ענתה "הפסקת אש". אחר כך, נשאלה אם הייתה יוצאת עם גבר ערבי, שאלה שעליה ענתה בחיוב, כך גם לשאלה אם הוא הבן זוג היה (חס ושלום) דל בכסף. לאחר מכן, המשיך קיציס כאשר שאל אותה אם הייתה יוצאת עם גבר שחור - אז נראתה אטיאס נבוכה וענתה "איזה בעייתי אתה, אני לא יודעת". לאחר עוד קצת לחץ, השיבה שלא הייתה יוצאת עם גבר כהה עור.

רגע אחרי שידור הראיון, הרשתות החברתיות געשו בקריאות נגד אטיאס והאמירות שלטענתם היו גזעניות. הגברת, מיהרה לפרסם התנצלות מופרטת, שבאמצעותה הסבירה את הצד שלה. "השתתפתי בראיון מביך ומטומטם", כתבה, "לא עריכה ולא 'דבריי הוצאו מהקשרם' יכולים לתרץ את זה. אני ורק אני אשמה. אני לא שותפה לחשיבה גזענית ואני מגנה אותה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מורן אטיאס. אינסטגרם, צילום מסך
מגויסת להסברה הבינלאומית. אטיאס/צילום מסך, אינסטגרם

"מעל עשר שנים שאני עובדת עם עשרות ארגונים ועמותות בארץ ובעולם. הקדשתי שלוש שנים להצלת חיי אדם בהאיטי והייתי שותפה להקמת בית ספר שהיום מאכלס, מחנך ומאכיל 1,300 ילדים. שחורים. אף פעם אפילו לא חשבתי שאגדיר אותם כך. עבורי הם פשוט ילדים".

אטיאס, שבשנים האחרונות הקדישה את חייה וזמנה לפעילות הומנטרית בהאיטי, האי שעבר רעש אדמה שהחריב אותו, התגייסה לאחרונה למען שיפור דעת הקהל העולמית על ישראל. בין השאר, ערכה הפגנת יחיד מתוקשרת בטיימס סקוור שבניו יורק אחרי חטיפת שלושת הנערים.

"אני מתנצלת במידה ופגעתי אפילו באדם אחד. לגבי זהותי: אני יהודיה. ישראלית. גאה. לא פסחתי על אף הזדמנות להגן ולייצג את המדינה שלי בצורה הטובה ביותר שיכולתי. במשך שנים. באיטליה, כשהייתה עויינת, באמריקה ובכל פעם בה הוצגה בפניי דעה אנטישמית", הוסיפה להתנצלותה. "אני עושה כל מאמץ הסברתי, לאורך שנים, כמו כל ישראלי שחי בחו?ל וער לאנטישמיות הגואה. אמשיך בזה גם אם אשלם מחיר תדמיתי, וגם אם זה מסכן את קבלת התפקיד הבא שלי. אמשיך משום שזאת חובה שהיא זכות. אמשיך משום שאין לי ארץ אחרת".


וואלה! סלבס מוכנה לצאת עם כל צבע, גזע ומין כל עוד הוא מזמין אותה לארוחה.


רכלו על ההתנצלות של מורן אטיאס בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מורן אטיאס בהאיטי. צדיקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully