וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על וויטני יוסטון

שירות וואלה! סלבס

8.8.2014 / 1:43

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# כל העולם מכיר אותה בתור וויטני יוסטון, האישה עם קול הזהב (שמתה לפני כשנתיים והיתה אמורה לחגוג השבוע את יום הולדתה ה-51), אבל חבריה הקרובים מכירים אותה דווקא בשם ניפי. כן, כשהיתה ילדה קטנה, אביה ג'ון קרא כך לבתו הקטנטנה. הסיבה: בתור ילדה, היתה הזמרת שובבה במיוחד וסירבה בכל תוקף לישון עם שמיכת החורף. על שם השמיכה, הדביק לה אביה את השם החמוד. שנים לאחר מכן, היא אף קראה לחברה שלה ניפי בע"מ. מקורי.

# כמו רוב הזמרות השחורות, גם וויטני החלה את דרכה המוזיקלית בכנסייה המקומית - כאשר החלה לשיר בגיל 11, כסולנית להקת הצעירים של כנסייה בניוארק, שם נולדה. בראיונות שנתנה במהלך השנים, סיפרה הזמרת איך תמיד ידעה שהיא רוצה להיות מוזיקאית והרגישה שזו "מתנת האל". לא פלא שהיא טבלה במים הקדושים בישראל.

# מלבד פיתוח קריירת שירה מצליחה בגיל צעיר, יוסטון גם עבדה כדוגמנית בתחילת שנות השמונים והפכה לסנסציה בעולם האופנה בזכות גובהה (1.73 סנטימטרים), גזרתה הרזה ומראה "הילדה מבית השכן". אם לא די בכך, היא היתה לאפרו-אמריקנית הראשונה שכיכבה על שער מגזין האופנה "סוונטין" .

וויטני יוסטון. GettyImages
טופמודל? וויטני יוסטון המנוחה/GettyImages

# אולי חשבתם שיוסטון היא המפורסמת בבני משפחתה, אבל סיור קצר באילן היוחסין של המשפחה מגלה שוויטני היא לא הזמרת היחידה במשפחה. גם אחיה גארי ידוע בכישורי השירה שלו ואשתו פטרישיה הייתה המנהלת של וויטני. אח נוסף של הזמרת - מייקל, כותב גם הוא שירים, אבל המוכרים ביותר הם דווקא במשפחה המורחבת. דודתה של יוסטון היא הזמרת הענקית דיון וורוויק, שאף העניקה לוויטני את פסלון הגראמי הראשון שלה בשנת 1986, על להיטה "Saving All My Love for You".

# נדמה שגם בתה היחידה של וויטני, בובי קריסטינה אוהבת לשמור על המשפחה קרוב ללב. לפני יותר מ-12 שנים, יוסטון אימצה נער בשם ניק גורדון. האימוץ עצמו לא היה פורמלי, אבל ניק הפך לבן בית במשפחת יוסטון. הקשר בין "האחים" היה כל כך חזק, עד שעשור לאחר הצטרפותו למשפחה בובי קריסטינה וניק הפכו לנאהבים. השניים לא ניסו להסתיר את מערכת היחסים, למורת רוחם של אביה בובי בראון ובני משפחתה של וויטני, שגילו את הרומן חודשים ספורים לאחר מותה.


רכלו על השלדים בארון של וויטני יוסטון בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully