וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: התקרית הדיפלומטית של דנה אינטרנשיונל

7.8.2014 / 17:00

מהבטן הקטנטנה של נינט, דרך העירום ההריוני של אגילרה ועד הפרידה של ארז טל - שלא מתקרבים לנאום של דנה אינטרשיונל. כל הסיפורים שעשו את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

במאי: דובי קליין, עריכה: רן צימט, בגדים באדיבות פקטורי 54

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

המצעד השבועי נפתח עם משב רוח מרענן וסקסי. הפעם של ההריונית הכי מעניינת במזרח התיכון, שהחליטה למתוח את הגבול ולהצטלם בפוזה מגרה במיוחד שחושפת בטן שגדלה לה לאט לאט. כן, קוראים לה נינט טייב, כן, היא התבשרה השבוע שיש יורשת עצר בבטנה. אולי זו הסיבה שהיא החליטה לפנק אתכם בתמונה שלה בתחתונים וגופיה, שחושפת בטן קטנטנה.

אם כבר ענייני הריון, שימו לב למי שיכולה ללמד את טייב דבר או שניים על נועזות. חשבתם שהתמונה של נינט סקסית במיוחד? כנראה שלא נתקלתם עדיין בסט תמונות ההריון של כריסטינה אגילרה, שהחליטה להתפשט ולדגמן למצלמה פוזות הריון סקסיות.

ובמקום השלישי, נמצאת מישהי שאם תמשיך את הקשר החדש אותו היא החלה לאחרונה, יש סיכוי שבעוד שנה או שנתיים תגדל גם היא בטן. רק שאצלה זה יהיה בניחוח אירופי. אז הגיע הזמן שתפסיקו לשנן את צמד המילים אור ודור, כי לגברת אור דניאל יש חבר חדש. לא סתם, אחד כזה שלא גר בישראל ולא ממש דובר את השפה. הדוגמנית , הכירה בחור שמתגורר בלונדון וישן איתה כפיות. מקנאים? יש מצב שגם דור דמרי.

דנה אינטרנשיונל.
לא להתעסק! דנה אינטרנשיונל

כעת לזוג שעובר חוויה פחות נעימה, שלא לומר לא נעימה כלל - כך שאין ספק שהידיעה הבאה שברה לוואלה! סלבס את הלב. בכל זאת, נראה היה שארז טל הוא אחד האנשים המושלמים במדינה. אחד כזה שדבר לא נדבק אליו, שום דבר מלבד מגיפת הפרידות. כן, טל ואשתו בתשע השנים האחרונות - גילי - החליטו לקחת פסק זמן האחד מהשנייה ולהיפרד. אל תאבדו תקווה, השניים עדיין מנסים לעבוד על הקשר.

את המצעד חותמת הדיווה ב-ה' הידיעה. זו שגם אם ממש תנסו, לא תצליחו לסתום לה את הפה. בטח לא כשזה נוגע למדינה שלה. דנה אינטרנשיונל, הגברת הראשונה של עולם האירווזיונים, שוב מוכיחה לכולם שלא ממש כדאי להתעסק איתה. הפעם היא פותחת את הפה על מדינות אירופה שיצאו נגד הלחימה בישראל ומציעה להם לשתוק. למה? כי גם הם רצחו מליונים של אנשים, אז אין להם זכות לבוא בטענות. אגב, אחרי הדברים האלו, הוצמד לדיווה מאבטח אישי בשל איומים על חייה. משוגעים!


וואלה! סלבס מודה שהיחידה שהיא חוששת ממנה היא דנה. בטח אחרי שהיא ראתה אותה אוכלת קערת חילבה בארוחת הבוקר.


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully