וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנה: אור דניאל הותקפה באבנים

וואלה! סלבס

5.8.2014 / 13:05

הדוגמנית ההורסת שמבלה בימים אלה בארץ, רצתה לבקר חבר שמשרת בבסיס צבאי באזור ירושלים - אלא שבדרך, דניאל עברה חוויה מלחיצה שסיכנה את חייה. וואלה! סלבס סלעית

אור דניאל. אביב חופי
זקוקה לכיפת ברזל פרטית? אור דניאל/אביב חופי

הימים הלחוצים שמדינת ישראל חוותה לאחרונה, כמעט שלא השפיעו על הדוגמנית הבלונדינית אור דניאל. כן, החברים אמנם נותרו בגבולות ארץ הקודש המופגזת, אבל יוצאת "האח הגדול" מבלה את החודשים האחרונים ברחבי אירופה, שם היא עומלת על טיפוח הקריירה בעולם האופנה. הכל רגוע? כמעט, עד תחילת השבוע, שגם דניאל הרגישה את המצב המתוח בישראל, כשהותקפה באבנים שהושלכו לעברה.


עוד סיפורי סלבס:
זה קרה: נינט טייב מדגמנת תחתונים ובטן הריון
קאמבק: ירדנה ארזי חוזרת לפסטיגל
הלם: רותם סלע אוכלת פלאפל

אור דניאל. אינסטגרם, צילום מסך
קסדה, יש לך? אור דניאל/צילום מסך, אינסטגרם

דניאל, שרק לאחרונה החלה לנהל זוגיות עם גבר בניחוח אירופי בלונדון, נחתה בסוף השבוע האחרון לביקור בישראל. לאור המצב הביטחוני, ביום א', נסעה לבדה לבקר חבר קרוב, שנקרא לשירות מילואים בבסיס צה"ל שבאזור ירושלים - אך מתברר כי ההחלטה להגיע למוצב הצבאי סיכנה אותה מאוד. אאוץ'.

במהלך הנסיעה לבסיס צה"ל, דניאל כנראה התבלבלה בדרך ועברה לצד כפר מקומי באזור הרי ירושלים. שם, לרוע מזלה, קבוצת אנשים החלה להשליך לעבר רכבה אבנים וסלעים, מה שמאוד הפתיע את הבלונדינית, שגילתה תושיה ומיהרה להמשיך בדרכה (במהירות שיא כמובן), לעבר הביקור שכמעט גרם לפציעתה.



וואלה! סלבס לא מבינה על מה המהומה - היא זוכה למטח עגבניות מדי יום. ועוד על ידי אמא שלה.

רכלו על אור דניאל בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אור דניאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully