וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על ליסה קודרו

שירות וואלה! סלבס

1.8.2014 / 0:29

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# ליסה קודרו, לעד פיבי בופה מחברים, היא ללא ספק אחת השחקניות היותר מצחיקות שידעה הוליווד. מה שאתם לא יודעים הוא, שהרבה לפני שהיא היתה הבחורה הבלונדינית והמטורללת מ"חברים", קודרו סיימה תואר בביולוגיה ותכננה בכלל להצטרף לצוות של אביה, שחקר את המקור לכאבי ראש. תכל'ס, באמת נשמע כמו כאב ראש אחד גדול.

# עם זאת, נראה שמשהו מלימודי הבילוגיה חלחל לראשה של הבלונדה, והיא החליטה להפסיק לאכול בשר. אז פעם הבאה שאתם יושבים איתה במסעדה – תדאגו שזו תהיה מסעדה צמחונית, או שלפחות יהיה בתפריט איזה טופו.

ליסה קודרו. Frazer Harrison, GettyImages
מי מפחד מברווזים?/GettyImages, Frazer Harrison

# נראה שלקודרו בכלל יש איזה קטע עם בעלי חיים. הבדיחה על סט הצילומים של "חברים" היתה, שהשחקנית הבלונדינית נכנסה לפאניקה מהנוכחות של הברווז שהגיע לעונה השלישית. גורמים על הסט סיפרו שקודרו מאוד חששה להתקרב אליו במהלך הצילומים ונמנעה מלגעת בו. פלא שהיא צמחונית?

# מברווזים היא אולי מפחדת, אבל מניתוחים פלסטיים לא ממש. בגיל 16, כך חשפה קודרו בעבר וכך מעידים גם התמונות המפלילות, עברה הכוכבת ניתוח אף, לאחר שלא ממש אהבה את העובדה שהוא תופס את מרבית הפנים שלה.

# לסיום, פרט קטן ומתקתק על הכוכבת הגדולה. שישה חודשים לאחר שילדה את בנה, החליטה קודרו לחזור לעבודה, כשדיבבה את דמותה של אפרודיטה בסרט הרקולס. הסיבה לכך, היתה שקודרו רצתה שהבן שלה יביע קצת יותר עניין בעבודה שלה ויתרשם ממנה. לא יותר פשוט להראות לו פרק של חברים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully