וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייבי, לא! ג'סטין ביבר עוקף בתור בכסא גלגלים

שירות וואלה! סלבס

24.7.2014 / 17:11

אופס, הוא עשה את זה שוב? האם ג'סטין ביבר ישב על כסא גלגלים במהלך ביקורו בדיסנילנד כדי לחתוך את התורים במקום? אנשיו טוענים שלא. התמונות מוכיחות אחרת. וואלה! סלבס נכה רגשית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא רק החיוך מזויף! ג'סטין ביבר בכסא גלגלים./מערכת וואלה!, צילום מסך

כן,הוא שוב עושה את זה, בזמן שהאקסית שלו משתגעת, דוחפת צלמי פפארצי ומצייצת נגד ישראל - ג'סטין ביבר מראה לה מי הילד הרע באמת, ועכשיו נדמה שהוא עבר שלב נוסף בדרך לזכות בתואר "הדושבאג העולמי". אגב, זו השנה השנייה ברציפות. מה הוא עשה הפעם?

בתחילת השבוע, הגיע ביבר, בן ה-20, עם חברים לדיסנלנד, ובמקום לצעוד כמו כולם - הגיע הילדון כשהוא מובל על כסא גלגלים. המראה של ביבר על הכסא, גרם להרבה מעריצים וצלמים שנכחו במקום להרים גבה, במיוחד לנוכח העובדה שהכוכב הסורר צולם מספר ימים לפני ואחרי הביקור כשהוא הולך על שתי רגליו כרגיל.


פאוור קאפל חדש: לי בירן ודר זוזבסקי אייטם

גיא גיאור בחזית, הכוכב התגייס למילואים

בום! טראח! מי הדוגמנית שביתה נפגע על ידי רסיסי רקטה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'סטין מובל בכסא הגלגלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעריצה ברת מזל אחת שהצליחה לתפוס תמונה עם הכוכב פירסמה באינסטגרם שלה את העדות תחת הכיתוב " אני אוהבת איך שהוא מעמיד פנים שהוא אדם רגיל בכיסא גלגלים". מהר מאוד נחשפה התרמית של הביבר - אתרים מעבר לים דיווחו כי הסיבה לתרגיל הלא כל כך מוסרי, היא הרצון של ביבר לעקוף את התורים הארוכים שבמקום. דושבאג או לא דושבאג?!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

עיתונאי חדשות ערוץ E!, קן בייקר, התראיין לראיין סיקרסט וסיפר כי הנוכחים במקום התרגזו על ביבר והרגישו שהוא "מנצל את כסא הגלגלים כדי להדחף בתור למתקנים בדיסנילנד" .

אל דאגה, מהר מאוד, דובריו של ביבר (שכבר מתורגלים באירועים כאלו) הגיבו ואמרו שהילדון המטורלל פשוט מאוד נפצע בברך במהלך משחק כדורסל. אנשיו של ביבר הוסיפו וסיפרו שמלכתחילה הוא לא חשב על לעקוף את התור, "אנחנו יודעים שביבר לא חתך את התורים במקום, ואנשי המקום ליוו אותו במקום למתקנים כדי להמנע מהתקהלות של מעריצים סביבו".

ואלה! סלבס תמיד עוקפת בתור לשווארמה בטענה שתקפו אותה צירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully