וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן: "לחסל את חמאס"

23.7.2014 / 14:00

הזמר המסלסל, מזועזע מהמצב בארץ, לא מצליח לשמור על איפוק וטוען שחייבים לחסל את התופעה שנקראת חמאס. וגם, האם הוא יסכים שהבן שלו יתגייס לצה"ל? וואלה! סלבס מצב מלחמה

צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

נראה שהמצב בארץ ישראל משפיע גם על המפורסמים, שלא מצליחים לשמור על הפה ומביעים את דעתם ברשתות החברתיות. אחרי אורלי ויינרמן, הצל ואורנה בנאי - גם לאייל גולן יש מה לומר בנושא.

אתמול (ג') הגיע גולן להצטלם לשלטי חוצות לרדיו תל אביב, שם הוא מגיש תכנית ביחד עם אופירה אסייג ואיציק זוהר. גולן, שהצטלם לצד הפרטנרים שלו לתכנית ולצידם של אסי עזר ודפנה לוסטיג, שמגישים את תכנית הבוקר באותה תחנה, לא חסך מעם ישראל את דעותיו.

רוצים עוד רכילות?
אסי עזר מגיב: ”מפיצים עליי שקרים, האויב הוא חמאס”
הקרדשיאנס מסתבכות בגלל ציוץ על המצב בישראל?
לבריאות: רוסלנה רודינה זוללת בשביל שניים

אייל גולן. צילום מסך
לחסל! אייל/צילום מסך

"יש לחסל את התופעה הזו שנקראת חמאס", אמר גולן כנשאל האם לדעתו צריך להפסיק את הלחימה לאור האבידות בצד הישראלי, "מלחמה אומר שיש אבידות עם כל הצער והכאב, אם יגידו עכשיו שצריך להפסיק ועוד שנה וחצי שנתיים עשר שנים שוב פעם טילים ושוב עפםמ מלחמה מה עשינו? כבר נכנס ולפבנים אנחנו כבר שם צריך כמה שיותר להיכנס ולמגר את הדבר הזה שנקרא חמאס".

ומה יש להם להגיד על הדעות השנויות במחלוקת של אמנים כמו אורלי ויינרמן, גדעון לוי ואורנה בנאי? "לא מקובל עליי בשום פנים ואופן, בשום סיטואציה" אומר זוהר, "ולא אכפת לי מדעה של גדעון לוי כזה או אחר, חנין זועבי כזו או אחרת. מה שאנחנו צריכים זה שקט". גם אסייג מאמינה בקונצנזיוס, "בסיטואציה כזו, לא משנה אם אתה שמאלני או ימני - כולם צריכים לעמוד מאחורי הצבא, וחבל שהמילים נאמרות".


וואלה! סלבס מאמינה בשתיקה רק לצורכי אכילה, פן יקדים קנה לושט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully