וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאללה, חפרת: ונסה וויליאמס מטיילת

וואלה! סלבס

16.7.2014 / 14:36

בלי ציוצים פרובקטיבים ועם המון אומץ, הכוכבת ההוליוודית נפרדה מישראל לא לפני שביקרה במספר מקומות היסטוריים ושלחה מסר של שלום. וואלה! סלבס נפרדת לשלום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפה הנפט?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שכוכבים בינלאומיים מבטלים ביקורים והופעות בישראל (היי ניל יאנג), מצייצים ציוצי תמיכה בפלסטין (היי ריהאנה) - יש מי שלא מפחדת להביע תמיכה בישראל ואפילו הסתובבה לא מעט ברחובותיה - קוראים לה ונסה וויליאמס.


עוד רכילות?
ריהאנה מסתבכת עם ישראל ומתנצלת
רגע לפני המלחמה: בר רפאלי מבלה בים
מחוץ למעגל: דן שילון מוכר את הבית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצאת יהלום?/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקנית ההורסת, שעזבה אתמול (ג') את גבולות המדינה, הספיקה, בין הריצות למקלטים, להסתובב בלא מעט אתרים תיירותיים שיש לארץ הקודש להציע. כזכור, השחקנית והזמרת האמריקאית הגיעה לישראל לביקור ראשון, כשהיא מלווה בבתה ובן זוגה כאשר המצב הביטחוני עוד היה שפוי ושקט.

לצערה של הכוכבת, וכמובן לצער כולם, במקום לחזות בנופיה של ארץ ישראל, היא נאלצה לצפות ביירוט רקטות. וכך, לצד אטרקציות תיירותיות ראו התיירים מאמריקה את שגרת חייהם של הישראלים המקומיים עם אזעקות ומצב מלחמה מתוח,.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ונסה ויליאמס. פטר לני,
אמא, למה יש אזעקה?/פטר לני

הטיול, שהחל בביקור בתל אביב במקומות כמו שוק הכרמל, דרום העיר, פגישות נוצצות עם עידן רייכל, השחקן אקי אבני ומלכת היופי במיל' טיטי איינאו, עבר מהר מאוד למצדה, לבקעה ואז לעיר הבירה ירושלים ולביקור באתרים ההיסטוריים.

אחרי שהטמינה פתק בכותל, עברה וויליאמס לספוג קצת קולטורה מקומית במוזיאון ישראל יחד עם בתה סשה. השתיים, ביקרו בין השאר בתערוכה של המגילות הגנוזות, היכל הספר ובמיצבי הענק במקום ואף זכו לסיור פרטי ממנכ"ל המוזיאון.

ונסה ויליאמס. פטר לני,
הכי מכובד. וויליאמס ובתה עם מנהל מוזיאון ישראל/פטר לני

ווילאמס אף ביקרה במספר אתרים ארכיאולוגים וגם הספיקה לחפור ולמצוא עתיקות במקום. "זו חוויה מדהימה, לא חלמתי להיות מבקרת במקום כל כך קדוש והיסטורי לכל כך הרבה דתות, אנשים ואמונות", אמרה הכוכבת, "ירושלים היא אחת הערים שאני לא אשכח, ואני מקווה שאוכל לחזור לכאן".


החפירות היחידות שוואלה! סלבס השתתפה בהן, היו לאחר שנפל לה האפרסק בחוף הים.


רכלו על הביקור של ונסה וויליאמס בישראל גם בפייסבוק

ונסה ויליאמס. פטר לני,
סלפוש! ונסה וויליאמס/פטר לני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully