וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

OMG: ג'ניפר סנוקל בתפקיד מוכרת מחברות

וואלה! סלבס

13.7.2014 / 0:01

המעושרת במיל' שטבעה את הביטוי "אני תמותי", כנראה תשתמש בחידודי הלשון שלה כדי למכור מחדדים. טוב, סנוקל תמכור קצת יותר בקמפיין חדש לקראת החזרה ללימודים. וואלה! סלבס גיר

ג'ניפר סנוקל. אסף לב,
מי בעניין של מחדד? ג'ניפר סנוקל/אסף לב

אני תמותי, ג'ניפר סנוקל תמכור לכם ספרים ומחברות. לא, המעושרת במיל' לא החליטה לפתוח חנות כלי כתיבה, אלא תשמש כפנים של רשת חנויות ציוד משרדי - שכנראה תעשה שימוש בפה הגדול של מיס סנוקל, בתור פרזנטורית מחודדת - לקראת החזרה ללימודים בסוף הקיץ. בסדר, לא מדובר בפרסומת לחברת תכשיטים או מלון יוקרה, אבל במבטא אמריקני הכל נשמע נוצץ יותר.


עוד סיפורי סלבס:
פעם שלישית בייבי: ליאור נרקיס אבא
כשהתותחים רועמים, אסי עזר מלחיץ!
כבר עוקבים אחרי האינסטגרם של וואלה! סלבס?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נייר עטיפה לכולם, עליי! סנוקל עם טלקר והילדודס/מערכת וואלה!, צילום מסך

סנוקל הבלונדינית, שנישאה לא מזמן ומגדלת בעצמה חמישה ילדים שובבים (לא כולל אלה של בן הזוג המנצח, עופר טלקר), נבחרה להיות זו שתוביל את הפרסומות של חברת Office DEPOT. הרשת המוכרת, תביא לכם קצת מהמעושרת הקולנית גם בהפסקת הפרסומות בטלוויזיה, גם כג'ינגל ברדיו וגם לשלטי החוצות. היכונו לחשיפת יתר של סנוקי.

האם מדובר בעתיד של בדיחות מנייר ממוחזר עם מילים לועזיות, קצת חוצצים ודבק מגע, פלוס כיסא משרד נייד? אם זה תלוי בסנוקל, היא תתבל עם הבלונד שלה כל פרסומות (בשווי מיליון וחצי שקלים) לקלמרים שתידרש ממנה. OMG, היא יכולה לעשות אפילו ילקוט סקסי.


וואלה! סלבס תפרסם בקרוב אסלוניות. בגלל ישבנה הענק, כמובן.


רכלו על הפרסומת החדשה של סנוקל בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully