וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיר שלנו: הקאמבק של מלי לוי ושמעון גרשון

14.7.2014 / 0:05

הזוג הכי מתוק בתעשייה חוזר לעשות מוזיקה - ועובד לאחרונה על פרויקט שירה חדש ומסקרן. בינתיים לוי וגרשון מבלים בטיול משפחתי ביונייטד סטייטס אוף אמריקה. וואלה! סלבס אנפלאגד

מלי לוי, שמעון גרשון. ניר פקין
מה תשירו לנו? מלי לוי ושמעון גרשון/ניר פקין

ביונסה וג'יי זי, מאחוריכם: עולם המוזיקה כבר רגיל לראות שיתופי פעולה של זוגות על הבמה מאילן ואילנית ועד לסוני ושר. עכשיו, קבלו עוד זוג שהחליט להתקמבק, קוראים להם מלי לוי ושמעון גרשון, שאחרי הפסקה ארוכה חוזרים לעבוד על פרויקט מוזיקלי חדש.

גרשון את לוי, כך על פי מקורבים לבני הזוג, עובדים כבר במשך שנה שלמה על פרויקט מוזיקלי מפתיע. לפני שבוע, הרחק מהתקשורת - החליטו השניים לחשוף אותו בפני חברים ובני משפחה, בהופעה פרטית וסגורה לקהל, שנערכה ב'תיאטרון תמונע'.

מקורבים לצמד המוזיקלי עדיין לא יודעים אם השניים מתכניים להפיק אלבום חדש או שמא לצאת במופע זוגי חדש. מה שבטוח, הוא שמחכה לתעשיית המוזיקה הפתעה מרעננת.


עוד סיפורי סלבס:
החיים יפים: אחינועם ניני בביקיני
ג’יזס! ונסה וויליאמס בכותל המערבי

מלי לוי, שמעון גרשון. אביב חופי
עבדתם גם על תנועות?/אביב חופי

זו לא הפעם הראשונה בה השניים נוגעים בעולם המוזיקה, לפני כ-11 שנים הוציאה לוי יחד עם בעלה כדורגלן העבר ואחיו שבתאי אלבום משותף תחת ההרכב "המשולש", שנקרא "להיות צלול". ב-2005 שחררה לוי את שירי סולו "מאוהבת" ו"ביי ביי".

ביום שלאחר ההופעה, התעופפו השניים יחד עם ילדיהם הקטנים, לטיול בן שלושה שבועות בארצות הברית. שם, יבקרו בניו יורק ויטיילו בלוקיישנים התיירותים הלוהטים - כולל כל האטרקציות כנראה.


גם וואלה! סלבס מוציאה שיר לרדיו, גירסת כיסוי ל"שיר הפרחה".


רכלו על הקאמבק של שמעון גרשון ומלי לוי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully