וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על טום הנקס

וואלה! סלבס

11.7.2014 / 0:08

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# טום הנקס אמנם נחשב כיום לאחד השחקנים העשירים בהוליווד, אבל נראה שהמזל לא תמיד האיר פנים לכוכב המפורסם. כשהיה צעיר, על מנת להרוויח את לחמו, עבד הנקס כמוכר בוטנים ופופקורן.

# אך נראה שהגלגל התהפך במהירות והמוכר הצעיר הפך לאחד השחקנים העסוקים בתעשיית הבידור. מאז ימי מכירת הבוטנים, כיכב הנקס בן ה-58, בלמעלה מ-70 סרטים, סדרות וסרטים קצרים. אם לא די בכך, הוא גם אוחז בשני פסלוני אוסקר.

# אחד מהסרטים שזיכו אותו בפסלון הנכסף היה "פורסט גאמפ". באחת הסצנות הזכורות ביותר, רואים את השחקן יושב על ספסל ומציע לגברת שוקולד בתחנת האוטובוס. במקרה שתהיתם, אותו ספסל, שהוכן במיוחד עבור הסצנה המפורסמת - נמכר במכירה פומבית בשנת 2013 בסכום של כ-25 אלף דולר!

שם: טום הנקס. גארת קתרמול, GettyImages
שני פסלונים! טום הנקס/GettyImages, גארת קתרמול

# אבל לא הכל נוצץ בהוליווד. למשל, עבור תפקידו בסרט "ליגה משלהן", לצד מדונה ורוזי אודונל, נאלץ הנקס לעלות במשקלו ביותר מ-15 קילו. איך עשה זאת? תודות לדיאטה שהתבססה ברובה על גלידות בטעמים שונים. ממש מסכן.

# הנקס הופיע גם בתפקידים שדרשו ממנו פחות מאמץ. כמו למשל כשדיבב את דמותו של "וודי", בסדרת הסרטים המצוירים "צעצוע של סיפור". מאוחר יותר סיפר הנקס שמה שגרם לו לקחת את ההצעה, היא העובדה שבילדותו תמיד חשב מה היה קורה אילו צעצועיו היו קמים לתחייה בכל פעם שכולם יצאו מהחדר. חסכים בילדות מישהו?


רכלו על השלדים בארון של הנקס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully