וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה בול על הנשיקה המסעירה: "כואב לי הלב על דנית"

9.7.2014 / 15:43

חבריה הטובים מבית "האח הגדול" מנהלים סוג של משולש רומנטי? אנה בול מספרת מה היא חושבת על הנשיקה של נופר ואליאב - ואיך תמודד עם זה ה-BFF מהריאליטי, דנית. וואלה סלבס מפרשנת

דייב שחר

חובבי "האח הגדול", כנראה שכחו אתמול (ג'), גם אם רק לכמה רגעים, מהתותחים הרועמים ברחבי ישראל. הסיבה? הנשיקה הסודית של משתתפי העונה הנוכחית, נופר מור ואליאב אוזן. כן, זו שמותירה את דנית גרינברג, המחזרת העיקשת של המקעקע שמשתתף בריאליטי עוד מתחילת העונה, מאחור.

בין אלה ששמעו על המעשה, היתה גם מי שעד לא מזמן תפקדה על תקן החברה הטובה של גרינברג בבית - אנה בול, שמודה כמה "כואב לה הלב" על ה-BFF הבלונדינית.


עוד סיפורי סלבס:
המפורסמים טוענים:”צריך להמשיך לחיות או לא להיות פה”
סרטון מחריד מעברה של אנג’לינה ג’ולי נחשף. צפו
עוקבים אחרי וואלה! סלבס באינסטגרם?

אנה בול. צילום: דייב שחר, דייב שחר
פרשנית לענייני רומנטיקה בבית. אנה בול/דייב שחר, צילום: דייב שחר

"אני מתעדכנת וישר דואגים לספר לי מה קורה", אמרה בול לוואלה! סלבס. "אני לא מכירה את נופר... אבל מכירה את אליאב ואוהבת אותו". כשנשאלה על ה"עוול" שנגרם לחברתה דנית, סיפרה ש"כואב לי נורא הלב, הרי ראיתי את הפרק שבו היא בכתה. גם אני יצאתי מהבית אז היא 'איבדה את יד ימין', ואז נופר נכנסה, הסיטואציה מאוד לא נעימה", לדבריה.

מנגד, הדוגמנית שבילתה בריאליטי מסבירה שהסיטואציה לא ממש זהה לזו שהצופים רואים על המסך. "אני מכירה את דנית ואת אליאב, ראיתי בתוך הבית מה בדיוק קורה שם. כשיצאתי הבנתי שאנשים ראו את זה אחרת. מה שנקרא, 'דברים שרואים משם לא רואים מכאן'. אני מקווה שהיא תהיה בסדר, היא ילדה גדולה וחמודה", הסבירה. "מלבד אליאב וממני יש שם עוד חברים כמו אחי. הבנתי שמחבקים אותה ומנסים לגרום לה להרגיש טוב, ככה שיהיה בסדר". אם את אומרת.


וואלה! סלבס חווה כאב לב, רק כשהיא רואה איך הפחזניות נאכלות על ידי מישהו אחר.


רכלו על כאב הלב של אנה בול בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully