וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכולם יקפצו: נינט טייב בדרך לאילת

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

3.7.2014 / 0:14

רגע לפני שתצטרך להמנע מטיסות בגלל ההריון המתקדם, ארזה נינט טייב את אחותה הקטנה ולקחה את הגיטרה היישר לעיר הדרומית, אילת הרחק מצלמי הפפארצי (ממש). וואלה! סלבס בריחה

נינט טייב. ניר פקין
אפשר חלון? נינט טטיב בשדה התעופה/ניר פקין

רגע אחרי שהתיישבה מול וואלה! סלבס ודיברה על ההריון שמסעיר את המדינה, האמא לעתיד, נינט טייב עושה אקזיט מהמרכז ואומרת "ביוש" לכל צלמי הפפראצי שהציקו לה בתקופה האחרונה. היעד: העיר הכי דרומית במדינה - אילת.

נינט טייב. ניר פקין
מאמי יש לך אובר ווייט/ניר פקין

בזמן שארוסה המזוקן, יוסי מזרחי, נמצא בסיבוב הופעות בחו"ל למשך חודש ימים, טייב לא מבזבזת את הזמן במנוחה וממשיכה לעבוד בכל הכח. הבוקר (ד'), הגיעה הרוקרית ההריונית לנמל התעופה שדה דב בתל אביב, כשהיא חמושה באחותה הקטנה סופיה, משם המריאו השתיים הישר לאילת החמה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
נינט טייב. ניר פקין
מאמי, בואי מהר/ניר פקין

בטן (הריונית)-גב? פחות. יותר כמו עבודה קשה. טייב, כידוע, ממשיכה להופיע בימים אלו ואף מתקלטת לעת מוצא. מי ששוקל לרדת לאילת עם מצלמה ולתפוס את נינה משתזפת, יאלץ כנראה להתאכזב - נינה כבר יותר מעשור לא פוקדת את הבריכה או את חוף הים, אז אין סיבה או תקווה לתפוס אותה בריף הדולפינים.

נינט טייב. ניר פקין
ילד, לא עכשיו/ניר פקין

ברגע שצמד האחיות המרעיש ביותר מאז אופירה ורוית יוספי קלט את עדשת המצלמה של וואלה! סלבס הן ברחו לחדר צדדי כדי למצוא שקט עד הטיסה. כמה דקות לפני ההמראה סופי (פלוס צבע השיער הכחול כמו אחותה הגדולה) יצאה החוצה לבדוק שהשטח ריק, נתנה לאחותה אישור והשתיים יצאו מהר לכיוון המטוס שייקח אותם הרחק לדרום הארץ, שם אולי יחרטו את שמם על גרגר אורז ויעשו קעקוע חינה מגניב ומדליק על הכתף.

נינט טייב. ניר פקין
ביוש/ניר פקין

מלבד האחיות לבית טייב, ועל מנת להשלים את סשן הרוקנרול, תפסה וואלה! סלבס גם את האיש והאגדה ברי סחרוף, שהמתין גם הוא, בשדה הומה האדם, למטוס שייקח אותו גם לאילת ובדרך פירגן לצלם חיוך מכל הלב. רוקנרול!


וואלה! סלבס בדיוק חזרה מאילת, אחרי שקעקעה את הפורטרט של זוהר ארגוב על היד. מלך!


רכלו על נינט טייב באילת גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully