וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הרומן הסודי שהסעיר את הביצה

3.7.2014 / 16:01

הפרטים על החתונינט, תמונות מיום ההולדת של יהודה לוי, הניתוח ההזוי של האחיות מלול - פלוס הרומן הסודי של משתתפי הריאליטי. כל הסיפורים שעשו את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

בימוי: דובי קליין, עריכה: מאיה בן ניסן, ביגוד באדיבות "פקטורי 54"

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את הרשימה פותח ביקור הוליוודי שסיקרן את כל אנשי הביצה. הפעם מדובר בבמאי זוכה האוסקר פול האגיס, שהגיע לארץ כדי להשתתף בבכורת סרטו החדש "גוף שלישי", לצד מורן אטיאס הישראלית. מיותר לציין שכל השחקנים שחשבו אי פעם לנסות את מזלם בהוליווד, הגיעו לארוחה שנערכה לכבודו והעמידו פני שחקנים רציניים.

למקום הרביעי מגיעה ארוחת ערב אחרת, הפעם כזו של ילד יומולדת שחגג באינטימיות שלא אופיינית לו. לנינט טייב יש חבר חדש? היא מתחתנת,ובהריון? יש אדם אחד במדינה שהבשורות לא ממש באות לו טוב - יהודה לוי. בזמן שהאקסית המיתולוגית שלו עושה כותרות, לוי מעדיף לחגוג את יום ההולדת באינטימיות עם חבריו אנחל בונני ודושי לייטרסדורף. כל כך אינטימי עד שהחבורה התעופפה מהמקום כשצלם הפפראצי הגיע.

ואם בזוג המלכותי במיל' עסקינן, נעבור לאקסית המיתולוגית של אחד והכלה לעתיד של אחר. עצרו את הכל, תפתחו יומנים והכינו את הצ'ק - לנינט טייב יש תאריך חתונה ולוקיישן. פלוס שמלה, כמה התרגשות! אם אתם חייבים לדעת, טייב ומזרחי ינשאו בספטמבר בקיבוץ געש, מול מאות מוזמנים. אגב, אל תתכננו לאכול המון - הבופה טבעוני.

נינט טייב. חן ושגל,
איפור ניסיון. נינט טייב מתכוננת/חן ושגל

במקום השני, נמצאות שתי בנות שהחליטו שמשהו בפנים שלהן מפריע. מה עושים? מתקנים. התאומות מלול, אלה שאף אחד לא ממש יודע את שמן הפרטי, בחנו את בבואתן במראה, (או סתם אחת על השנייה), כשהבינו שמשהו לא ממש עובד. בתום מחשבה ארוכה (בכל זאת, מדובר במלוליות), הן הגיעו למסקנה כי האף שלהן גדול מדי. מה עושים? מנתחים. איפה? אצל מי שיעשה את זה בחינם. התוצאות בקרוב.

ובפסגה המכובדת נמצא עוד זוג ריאליטי, אלא שהפעם מדובר באהבה ממבט ראשון. או שני. אם חיפשתם הוכחה לכך שאפשר למצוא אהבה בריאליטי - הנה לכם. זואי גיגי וטל בורשטיין, שנפגשו בצילומי "עד סוף העולם", שבה לקחו חלק כל אחד עם בן ובת הזוג לשעבר, התאהבו האחד בשנייה והחליטו שעם כל הכבוד לגרושים - יפצחו ברומן סוער במיוחד. השניים, כך על פי מקורבים, מאוהבים עד מעל לראש אך מעדיפים לשמור זאת לעצמם. פוחדים מעין הרע?


וואלה! סלבס חיפשה אהבה בג'יי דייט, אבל סגרה אחרי הבחור מספר 589,921 שביקש ממנה כסף. אוף.


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully