וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרגו את הבנים שלנו": מפורסמים מגיבים לרצח הנערים

וואלה! סלבס

1.7.2014 / 10:53

אנשי ציבור רבים, הביעו את רגשותיהם העצובים על מציאת גופוות הנערים שנחטפו, ברשתות החברתיות - לצד תקווה שישרור שלום ושקט באזור. וואלה! סלבס מרכינה ראש

עם ישראל לא נותר אדיש לחדשות המזעזעות על מציאת גופותיהם של שלושת הנערים החטופים אמש (ב'), והביע את צערו ותנחומיו על הבשורות הקשות באמצעות הרשתות החברתיות. בין המגיבים, גם כמה אנשי ציבור בישראל, שכאבו את המעשה המזעזע והביעו תקווה לשלום.

אחת מהן, היתה השחקנית והדוגמנית מורן אטיאס, שפרסמה תמונה של עצמה כשהיא דומעת ונושאת שלט עליו נכתב באנגלית "הם רצחו את הבנים שלנו". לצד התמונה האישית, הכיתוב הלועזי היה זהה לזה שעל הדף בצילום, ככל הנראה במטרה להגיע עם המסר לקהילה הבינלאומית.

השחקנית ההוליוודית מים ביאליק (שזכורה בעיקר בתפקידים שגילמה כ"בלוסום" וב"המפץ הגדול"), כתבה גם היא בחשבון הפייסבוק שלה שהיא נותרה חסרת מילים, "שלושת החטופים הישראלים נמצאו מתים" - והוסיפה בעברית באותיות לועזיות "אין מילים" ו-"ברוך דיין האמת".

סטטוס של מים ביאליק. פייסבוק, צילום מסך
סטטוס של מים ביאליק/צילום מסך, פייסבוק

בר רפאלי ניסתה לדבר אל לבם של עוקביה מעבר לים, ופרסמה תמונה של נר זיכרון לצד הכיתוב באנגלית, "שלוש נשמות טובות. נרצחו באופן מזעזע על ידי חמאס. עצרו את הטרור, מי ייתן שינוחו על משכבם בשלום", כשהיא מביעה תקווה לשלווה. הדוגמנית והמגישה אסתי גינזבורג, העלתה תמונה של נר זיכרון וכתבה "איזה כאב לב. מזועזעת מהעולם שאנו חיים בו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הזמר אייל גולן, פרסם את תמונותיהם של שלושת הנערים, עם המילים "איזה כאב לב. יהי זכרם ברוך!", ממש כמו אסי עזר והזמר משה פרץ, בעוד שליאור נרקיס ציין כי "כל כך כואב, יהיה זכרם ברוך. לבי עם המשפחות. השם יקום דמם. עם ישראל חי".

נטלי דדון, הסבירה כי עבר עליה "לילה לבן... וכואב. גאה להיות חלק מכם, כמה כוח ה'ביחד' נותן, השם יקום דמם, ילדים שלנו". מיקי בוגנים, פרסם תמונה עם הכיתוב "יהיה זכרם ברוך... בכי ועצב אי אפשר לשאת את הכאב", כאשר ירדן הראל ציינה כי מדובר ב"שלושה נערים שאיחדו עם שלם. הלב נשבר ופשוט בלתי נתפס שזאת המציאות שלנו".

המעושרת ניקול ראידמן, ששוהה בפריז, כתבה כי היא "מצפה לתגובה חריפה ביותר ממשלת מדינת ישראל. נזכור ולא נשכח. כואב". עם זאת, אשת התקשורת ורעייתו של השר סילבן שלום, ג'ודי שלום ניר מוזס, כתבה כי לדעתה "זה הזמן לצרף לענישת הרוצחים את ענישת המשפחות. ידע כל רוצח שהוריו אשתו וילדיו יענשו, ביתם ייהרס והם ישבו בכלא. זו השפה היחידה שהם יבינו. הלוואי והיה עם מי לעשות שלום!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully