וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת סכינים: יונתן רושפלד vs ירון שלו

וואלה! סלבס

29.6.2014 / 0:03

אקשן במטבח: נראה שלשף המפורסם לא משעמם בחיים והוא שוב פותח את הפה שלו. הפעם, הקורבן הוא השף ירון שלו, שרק לאחרונה שמו עלה לכותרות, בעקבות עזיבתו את המסעדה בה עבד. וואלה! סלבס טומטו או טמאטו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרב סכינים? ירון ויונתן/מערכת וואלה!, צילום מסך

נראה שהתבשילים הכי מעניינים לא מתבשלים במטבחים של המסעדות הכי יקרות, אלא דווקא באינסטגרם של השפים המפורסמים. הפעם מדובר ביונתן רושפלד וירון שלו.

נראה שרושפלד, שבעבר הצליח כבר להסתסכך עם לא מעט אנשים, בזכות הפה שלו, עושה זאת שוב. הפעם: השף המפורסם פותח את הפה (בעקיפין, כן?) על השף ירון שלו, שרק לאחרונה שמו עלה לכותרות לאחר שעזב את המסעדה המפורסמת "טוטו"", עימה היה מזוהה בשנים האחרונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי הנחש? הסטטוס של יונתן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסטטוס שפרסם היום רושפלד בדף האינסטגרם שלו, הוא כתב: "אמא שלי לימדה אותי שנחשים אוהבים להתקרב הכי קרוב שאפשר אלייך בלי שתרגיש" כתב המאסטר שף, והוסיף, "הם נמשכים, היא אמרה, לחום, כי הם קרים. הם נמשכים לטוב, כי הם רעים. הם נמשכים למקומות שאחרים בנו, כי הם אוהבים לכבוש אותם. זהו!!! יצאתי לחפוש וננחש אחד התחיל להסתובב קרוב לחום כי הוא.. נחש. אבל אמא לימדה אותי איך להיפטר מהם 'רק עם מקל ארוך מכה אחת נחושה וזהו. נחש זו רק תולעת גדולה קצת יותר מדי ושכחה את זה.' איזו אמא"

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היינו חברים טובים. הסטטוס של ירון/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות ששמו של שלו לא הוזכר בסטטוס, נראה שהשף הבין כי מדובר בו, ותגובתו לא איחרה לבוא: "למר יונתן רושפלד היקר, בדר"כ אני לא מגיב, כי זה לא לרמתי, אבל במקרה הזה, תבין יונתן. עזבתי את המסעדה המצליחה בישראל. היינו חברים טובים, אבל חברות חד צדדית מבחינתי. אתה איש רע מאוד. חסר ביטחון. אל תשכח שסגרת שלוש מסעדות. אז כל עוד אין לך מושג בפרטים, עדיף שתשתוק. המבין יבין. שבת שלום".

וואלה! סלבס מבקשת שבפעם הבאה שיש מריבה כזו, שלפחות יכינו כיבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully