וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דרור בעירום נועז

23.6.2014 / 15:20

עומר דרור נטש את ישראל לחודש על מנת לקדם את הקריירה הבינלאומית שלו? קבלו דרישת שלום מהדוגמן הלוהט, באמצעות סשן תמונות רטובות. בעירום, נועז, במיוחד. וואלה! סלבס מריירת

אזהרה: הצפייה בתמונות של עומר דרור, מלווה באזהרה חמורה לאיבוד שליטה על הסוגרים, סחרחורת והתעלפויות בלתי נשלטות. נא הצטיידו במים קרים ומגבת.

כפי שוואלה! סלבס לכם לפני כחודש, הדוגמן, שחקן ושובר הלבבות הצעיר, טס לאיטליה יחד עם בת הזוג הצעירה, הדוגמנית העולה שלומית מלכה, לשהות בת חודש שלם. הסיבה: פגישות עבודה עם לקוחות פוטנציאלים וכניסה לשוק הדוגמנות האירופי. התוצאה לפניכם.


עוד סלבס לוהטים:
הבייבי בת שנה: חגיגת הענק של קים קרדשיאן
זיכרון כואב? דורון מירן מדבר על האונס שעבר
קתרין זיטה ג'ונס עושה שופינג בתל אביב

בין פגישה לסשן צעידה על מסלול, דרור הספיק לעשות פוזות מול צלם האופנה מרקו דומניגז סנצז' - עבור סשן תמונות לוהט במיוחד. בין הפלאשים, דרור פשט את בגדיו לחלוטין ונותר עם תחתונים לגופו (או בלי), אם ביער המסתורי או בסטודיו.

שימו לב איך הוא נועץ מבט, מצית סיגריה, משגר מבט מקפיא למצלמה ובעיקר מספק דימויים עבור חלומות רטובים לשנה שלמה של שינה, לפחות. וואלה! סלבס פחות מאמינה בדיבורים ויותר במעשים, כך שתיתן לקוראות (ולקוראים) ליהנות מהתמונות ולהמשיך משם.

דרור בן ה-21, ממשיך להרשים בכל טריטוריה שאליה הוא מגיע. אם כשחקן בסדרות נוער פרזנטור קמפיין אופנתי בהחלט של קסטרו - וכמובן עם הזוגיות האקסטרה-פוטוגנית עם מלכה. השניים, שכרו דירה במרכז בירת האופנה מילאנו, אך מאז כבר הספיקו לחזור לאדמת הקודש. התמונות, הן מזכרת מרטיבה מהתקופה האיטלקית.


וואלה! סלבס עוזבת את הארץ, רק כדי לקדם את קריירת הניקיון שלה.


רכלו על תמונות העירום של עומר דרור בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • עומר דרור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully