וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משוויץ: הגזרה המכווצת של איציק כהן

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

22.6.2014 / 17:25

הכוכב ירד בגדול ולא חשש להשוויץ בלוק החדש במסיבת תחילת הצילומים של "פאודה" - סדרת הדרמה החדשה בכיכובו, לצד נטע גרטי, ליאור רז וצחי הלוי. מה הסוד של כהן? וואלה! סלבס מצומצמת

פאודה. ניר פקין
רזה בגדול. איציק כהן/ניר פקין

שמענו על דיאטות כאסח, טריקים להורדה במשקל, ניסוים חדשניים או סתם דרישה להיכנס למשטר תזונתי חדש לתפקיד מאתגר - אבל כזה שינוי פיזי קיצוני כמו של איציק כהן, אפילו וואלה! סלבס לא זוכרת. השחקן והקומיקאי רגיל להתאים לעצמו דמויות שונות - אבל זו הפעם הראשונה שהוא נכנס לתפקיד החתיך, אחרי שהוריד יותר מ-35 קילוגרמים ממשקלו, תודות לניתוח קיצור קיבה שעבר.

פאודה. ניר פקין
חברים! כהן עם נטע גרטי/ניר פקין
פאודה. ניר פקין
צחי הלוי מככב, שוב/ניר פקין

אמש (ש'), כהן השוויץ בגזרה החטובה שלו במסיבת תחילת צילומי סדרת המתח החדשה שבה ישתתף, "פאודה" - שגררה למקום את כוכביה הלוהטים. מלבד כהן, הגיעו למסיבה שנערכה במועדון "שלוותא" שבנמל תל אביב, גם השחקנים נטע גרטי (שכנראה השאירה את בעלה פיטר רוט כבייביסיטר בבית), רונה לי שמעון (באיחור אופנתי), יוצר הסדרה שמשתתף בה בעצמו, ליאור רז וזוכה פרס אופיר, צחי הלוי - בתפקיד נוסף בדרך להפוך לאחד השחקנים העסוקים בארץ.

פאודה. ניר פקין
שיק מתוח. גרטי/ניר פקין

הדרמה, שתשודר במהלך השנה הקרובה ב-yes, עוסקת בצוות מסתערבים במרדף אינטנסיבי אחר בכיר מבוקשי החמאס, תוך עמידה בפני סכנות. גרטי תשחק את דמותה של אשתו של דורון - בגילומו של רז, שנמנה על יוצרי הסדרה, לצד אבי יששכרוף ומשה זונדר. בסדרה ישחקו בין השאר גם יובל סגל, תומר קפון ואחרים.


ברכות, וואלה! סלבס לוהקה לעונה הבאה של "לרדת בגדול".


רכלו על המהפך של איציק כהן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully