וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההדחה: דורון מירן פותח את הפה

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

22.6.2014 / 10:24

הזמר אולי הופתע מכך שעזב את בית "האח הגדול", אבל לא חשש לדבר על הסכסוך עם אלדד ועל העובדה שהוא רוצה להיות טבעוני. וגם: מה הוא אמר על תקרית העירום שלו? וואלה! סלבס פטפטת

ברק פכטר

דורון מירן נחשב לאחד האנשים הכי צבעוניים בעונה הנוכחית של "האח הגדול", כולל זמזומים וכמה ויכוחים מתועדים. זו אולי הסיבה, שכאשר הודח אמש (ש'), לא הסתיר את הפתעתו מהעובדה שלא הגיע לגמר הגדול. עם זאת, לדבריו הבין שההדחה "לא בדיוק משקפת מה שהקהל בחוץ מרגיש", כך טען, "אני מבחינתי בגמר".

הזמר המסלסל ענה לשאלות של וואלה! סלבס רגע אחרי שעזב את הבית המצולם, כשהוא שותה קפה בחנות "yellow" ומדבר על הקריירה שלו אחרי התכנית. "המטרה שלי היתה קאמבק לתודעה, חד וחלק. מחר אני מתחיל לעבוד", הסביר מירן, "אני לא חושב שיצאה לי תדמית של טיפש, אלא של כוכב". אם אתה מתעקש.

דורון מירן. ברק פכטר
נשבע לך לא בוגד. דורון מירן/ברק פכטר

ומה לגבי הדמויות השונות שבילו איתו בשבועות האחרונים? "לא הסתדרתי עם אלדד (גל-עד), אדם מאוד קשה. הוא הרג אותי, התקיל אותי, אבל בסדר, אני סולח". לדבריו, הוא לא מצטער על שום דבר, "אבל חורה לי הסיפור עם צחי, כי הוא בסך הכל בחור נחמד. אני אבדוק אם הוא יתגעגע אליי ואתגעגע אליו אחר כך".

על חברותיו בבית, טל גלבוע ואורטל בן דיין שהודחה עוד לפניו, יש לו רק שבחים. "לא האמנתי שיש דברים כאלה, דעות כאלה חזקות. עם טל אני מסכים, יש מצב שלא אוכל יותר בשר. להרוג בעלי חיים עושה לי כאב לב, כנראה אהיה טבעוני ואקטיביסט". אם תהיתם מה דעתו לגבי תקרית העירום והאיבר שהציץ שהתרחשה בבית, סיפר כי העניין לא מפריע לו - "בקטנה, מה כבר ראיתם?". כן, הא?


וואלה! סלבס אקטיביסטית למען עירום בכל שעות היום.


רכלו על דורון מירן גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully