וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוש: גם האקסית של אלן דג'נרס בישראל

וואלה! סלבס

22.6.2014 / 0:23

מתקפת הכוכבים על ישראל לא נגמרת. בזמן שמייקל דגאלס ואשתו קתרין זיטה ג'ונס חוגגים עם המשפחה בר מצווה לבנם בירושלים - בתל אביב חוגגת כוכבת אמריקאית אחרת. וואלה! סלבס מוכת כוכבים

אן הייש. ניר פקין
היוש אנוש. אן ובעלה/ניר פקין

אם חיפשתם עוד הוכחה לכך שישראל על המפה, סורו לאייטם הבא: מסתבר שבשקט בשקט, נחתה בארץ השחקנית אן הייש, כשהיא מלווה בבן זוגה השחקן ג'יימס טופר. השניים אף בילו אמש בתל אביב, וכמיטב המסורת ביקרו בכמה לוקיישנים לוהטים וגם השאירו מזכרת אחת לדרך.

הייש ובן זוגה בשבע השנים האחרונות, טופר, קיבלו את השבת במסעדה 'ראפאס טאפאס' ונהנו מזמן איכות רומנטי. אחרי שסעדו את נפשם ורגע לפני שיצאו מחוייכים מהמסעדה, נענו השניים לבקשת עובדת במקום והשאירו לה מזכרת שלא תשכח לעולם.

אלן דג'נרס. GettyImages
האקסית יודעת שאת פה? אלן/GettyImages

הייש, למקרה שתהיתם, לא הגיעה למטרות בילוי, אלא על מנת לתת עבודה. בימים אלו לוקחת השחקנית ההוליוודית חלק בצילומי הסידרה "DIG ", שפותחה בקשת על ידי היוצר גידי רף ("הומלנד") וטים קרינג ("גיבורים", "Touch").
הסידרה מגוללת את סיפורו של סוכן FBI, פיטר קונלי, שמוצב בירושלים כדי לחקור פרשת רצח של ארכיאולוגית אמריקאית שעבדה בעיר. הייש, תגלם את הבוסית של פיטר.

למרות תפקידים זכורים ב"פסיכו " וסדרות כמו "אלי מקביל", הייש זכורה דווקא בגלל השערוריות שליוו את חייה הפרטיים, במיוחד בתחום הרומנטי. בתחילת שנות התשעים יצאה עם הקומקיאי סטיב מרטין, המבוגר ממנה ב-24 שנים. אך מערכת היחסים הזכורה ביותר שלה, היא עם הקומיקאית אלן דג'נרס, עימה ניהלה זוגיות נוצצת במשך שלוש שנים.

וואלה! סלבס מנסה לאתר את הייש, בתקווה שזו תשיג לה כרטיסים לתכנית של אלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully