וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירז דרור מעוררת דרמה במטוס

וואלה! סלבס

19.6.2014 / 1:38

הכל למען היופי? אם שואלים את לירז דרור אז כן. גם בגובה של אלפי קילומטרים באוויר, הדוגמנית היפיפיה לא נותנת לשום דבר לעצור בעדה מלהתיפייף. וואלה! סלבס מורחת

לירז דרור. ראובן שניידר
איפה הלק? לירז/ראובן שניידר

אתם רגילים לשמוע על דרמות בשחקים וסיפורי אימה על נוסעים עם דרישות מטורפות, אבל הסיפור הזה ישאיר אתכם עם חיוך על הפנים ויגרום לכל אותם חוששי טיסות להמריא בשחקים בלי פחד.

סיוון קליין. ראובן שניידר
איפה החבר?/ראובן שניידר

אתמול (ד') בצהריים טסה משלחת של כמה מהבנות היפות בביצה לארוחת צהריים ובילוי מפנק בעיר הדרומית אילת. הטיסה הקצרה אמנם לא היתה אמורה להיות מלווה בדרמות מיותרות, אך לנוסעים לאילת בטיסה עצמה הובטחה תקרית מצחיקה, והכל תודות לדוגמנית המצליחה לירז דרור, שהייתה חלק מהמשלחת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לירן כוהנר. ראובן שניידר
למה גיא לא בא? לירן/ראובן שניידר

מספר דקות לאחר ההמראה, חלצה דרור את נעליה והתרווחה לה במושב הכסא. הכל היה טוב ונעים, עד שבמהלך הטיסה, שמו לב חבריה של הדוגמנית, שהיא נעלמה ממושבה והחלו לחפש אותה. הם לא תיארו לעצמן איפה הן ימצאו אותה.

פאולינה אלברשטיין סיון קליין. ראובן שניידר
איזו טבעת לקחת? פאולינה וסיון/ראובן שניידר

לאחר דקות ארוכות של חיפושים ברחבי הטיסה, הופתעו חברותיה של דרור לגלות שהיא בכלל בילתה בתא השירותים של המטוס (חכו, יא מגעילים), כאשר היא יחפה ובין אצבעות רגליה צמר גפן. בירור קל העלה כי הגברת המגונדרת החליטה להיכנס לתא השירותים רק בכדי למרוח לק על אצבעותיה וידיה.

סיוון קליין. ראובן שניידר
שיו, איזה חום!/ראובן שניידר

מה שדרור לא ידעה הוא, שמריחת לק מסתבר היא פעולה אסורה במהלך הטיסה, מה שגרם לדיילת לטוס ( משחק מילים חכם) לכיוונה ולנזוף בה. מסכנה. איתה על המטוס היו גם חברותיה סיון קליין, שנתנה לבן זוג החדש זיו קורן פסק זמן קצר, לירן כוהנר שבדיוק חזרה מוויקנד בלונדון עם גיא גיאור, פאולינה אלברשטיין ושיר אלמליח שהדרימו עד העיר השמשית לטובת פתיחת חנות התכשיטים והאקסוסריז tous שנפתח לראשונה במקום. לאחר כך קפצה החבורה העליזה לארוחת צהריים באיזור.


וואלה ! סלבס פעם גרמה לדרמה במטוס אחרי שקיבלה ארוחה לא כשרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully