וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקס של קארין מ"האח הגדול" צמוד להוליוודית

וואלה! סלבס

19.6.2014 / 0:02

יוצאת הריאליטי קארין זלאיט עוד לא התגברה על הקראש שהיה לה על המסך. לעומתה האקס האיטלקי העשיר מאוד שלה - מבלה עם בלונדיניות מפורסמות הרבה יותר. וואלה! סלבס אריבדרצ'י

סטפנו רוסו. דיזל,
צמודים פלוס. סטפנו רוסי וסיינה מילר/דיזל

לא ברור איך מרגישה עכשיו קארין זלאיט, מתמודדת "האח הגדול" שהודחה בסוף השבוע שעבר מהתחרות והופרדה מהסוג-של-צמוד בריאליטי - אלדד. אבל אם היתה מאוכזבת מההדחה והפרידה הכפויה בינה ובין ההוא עם הזקן, תארו לכם מה היא תרגיש אחרי שתקרא את פריט המידע הבא. הנידון: האקס ה(סופר) עשיר שלה, גם הוא עם זקן, רק הרבה יותר כסף בחשבון הבנק - מתרועע עם כוכבת הוליוודית בלונדינית. דאבל אאוץ'!

זוכרים שוואלה! סלבס סיפרה לכם על סטפנו רוסו, המעושר המסתורי שניהל מערכת יחסים ארוכה עם ההיא מ"האח הגדול" - עד שגילתה שהוא קצת פחות נאמן לה? אז האדון, שמנהל חברות אופנה ענקיות, הגיע השבוע לפתיחת החנות של "דיזל בלאק גולד" היוקרתית בלונדון. שם, נראה קרוב במיוחד לכמה גברות נרגשות. מי שעליה לא עשה רושם, לכן נצמד אליה הכי הרבה, היא השחקנית והכוכבת הבריטית סיינה מילר.

קארין זליאט, סטפנו רוסו. ספלאש
ככה הוא נראה איתה פעם. רוסו עם קארין זלאיט/ספלאש

על פי דיווחים בתקשורת הבריטית - מילר, האקסית של ג'וד לואו שבכלל אמורה להיות מאורסת בימים אלה, לבשה חצאית קצרצרה ונראתה קרובה במיוחד לבעלים של רשת האופנה האיטלקית - נו, האקס המזוקן שלא חשש גם להתייצב איתה לצילום משותף. בינתיים, התוצאה היא 2:0 לקארמה מול קארין, שנותרה כעת בלי אלדד (בבית הסגור) והאקס הבוגדני המתהולל מאיטליה (שאולי טוב יותר שזרקה לא מזמן). כלומר, עד להודעה חדשה.


וואלה! סלבס לא מאמינה בקארמה. הרי היא כלבה בעצמה.


רכלו על האקס של קארין מ"האח הגדול" בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully