וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת הרווקות האינטימית של גל גדות

וואלה! סלבס

18.6.2014 / 15:05

השחקנית-דוגמנית המלהיבה נשואה כבר כמה שנים באושר לבעלה? זה לא יפריע לגל גדות לחגוג היום במסיבת בנות סוערת אך מצומצמת, שהיא עורכת לכמה חברות קרובות. וואלה! סלבס שושבינה

גל גדות לקסטרו. רפי דלויה,
"ץעשה לי רולים, יש לי אירוע הערב!". גל גדות/רפי דלויה

גל גדות היא וונדר וומן גם מחוץ לסט צילומי הסרט החדש שלה? שימו לב, התשובה היא ככל הנראה חיובית מאוד. השחקנית/ דוגמנית/ כוכבת הוליוודית בהתהוות, לא רק טסה שעות ארוכות מארצות הברית, לצורך ביקור בזק של 48 שעות בארץ הקודש - אלא תספיק להצטלם, להתראיין, לחגוג עם חברה קרובה במיוחד, כשהיא על תקן המארחת. הכי נשמה!

גל גדות לקסטרו. רפי דלויה,
עייפות? זה הג'ט לג/רפי דלויה
גל גדות לקסטרו. רפי דלויה,
רווקות או לא להיות! גל גדות על הסט של קסטרו/רפי דלויה

גיבורת העל, שבימים אלה מצלמת את התפקיד של אשת הפלא בסרט "באטמן VS סופרמן" באמריקה הרחוקה, התייצבה הבוקר על סט צילומי קמפיין החורף של חברת האופנה קסטרו. אחרי כמה פוזות למצלמה בפאה מרגשת ומעיל כבד, גדות רצה להכין מסיבת הפתעה בביתה.

הסיבה? חברתה הטובה ביותר של הדוגמנית, מתחתנת מחר - כך שהגברת בחרה לחגוג ל-BFF את ליל הרווקות האחרון שלה יחד עם חברות קרובות, בביתה של וונדר וומן בתל אביב. החברה, אפילו תישן יחד עם גדות בלילה האחרון שלפני האירוע המרגש. במהלך מסיבת הפיג'מות, השחקנית הנוצצת תוכל לספר לה איך מתנהלים חיי נישואים. הרי היא כבר מנוסה, כיוון שבשנת 2008 נישאה בעצמה לאיש העסקים ירון ורסנו.


וואלה! סלבס חגגה את ליל הרווקות האחרון שלה, במסיבת חשק.


רכלו על הקוויקי של גל גדות בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully