וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן חדש: איש העסקים וכתבת החדשות

וואלה! סלבס

18.6.2014 / 13:29

רומן חדש בביצה: הוא איש העסקים משה גאון. היא כתבת התרבות של חדשות 10, חן ליברמן. בשבועות האחרונים השניים נראים יחד. "הם מאוהבים", סיפר מקורב. וואלה! סלבס הון שלטון

חן ליברמן. אביב חופי
ענבל מרמרי, עיבוד תמונה
בהצלחה. חן ומשה/עיבוד תמונה, אביב חופי ענבל מרמרי

רומן חדש בביצה המקומית מאיים לשלב בתוכו תרבות, הון, שלטון וכלכלה. בשבועות האחרונים נרקמת מערכת יחסים רומנטית בין עורכת דסק תרבות של חדשות ערוץ 10, חן ליברמן ואיש העסקים וחביב הבנות משה גאון.

מקורבים לשניים מספרים שבשבועות האחרונים, השניים החלו לצאת ונמצאים בתחילתו של קשר רומנטי. "הם נראים מאוהבים, אבל מעדיפים לשמור את זה רחוק מכולם", סיפר מקורב לשניים.

גאון, בן ה-49, למי שלא מכיר, הוא יועץ אסטרטגי לשעבר ובעלים ויו"ר של חברת "גאון אחזקות", שמוערכת בכ-88 מיליון ש"ח. בעברו, היה גאון מנכ"ל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, בו הוא שותף עד היום. בנוסף, ידו נגעה גם בתחום הפוליטיקה, כאשר שימש בעבר כראש מטה הבחירות של אהוד ברק. לגאון מספר נכסי נדל"ן שווין כמו דירה במגדל סיטי טאוור ברמת גן ובית עם בריכה במושב עין ורד הנמצא בשרון.
לגאון גם ייחוס מכובד, הוא בנו של איש העסקים בני גאון ז"ל ואחיינו של הזמר יהורם גאון, שזה תמיד נחמד.

עוד רכילות?
שמחה כפולה: קארין כהן מתחתנת בפעם השנייה
הכל הצגה? אורנה ומשה דץ יתחתנו מחדש
ג’קי אזולאי ולירז דרור מתפנקות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם אביטל./מערכת וואלה!, צילום מסך

אגב, אם הקשר בין השניים יתמסד, ליברמן תהפוך לסוג של אם חורגת לארבעת ילדיו של גאון, מנישואיו לאישתו לשעבר. כזכור, ליברמן היא לא המפורסמת הראשונה ששמה נקשר בשמו של איש העסקים. בעבר, יצא גאון עם השחקניות אביטל דיקר והדס קלדרון והיו אף שמועות על אפיזודה חולפת עם אורנה דץ.

ליברמן מצידה, אחת הפנים היותר מוכרות על המסך שלכם בין היתר ככתבת השטח של "ערב טוב עם גיא פינס" בניו יורק וכיום כמנהלת דסק התרבות של חדשות 10. בעבר, כפי שקראתם כאן, ניהלה מערכת יחסים קצרה עם סגן ראש עיריית תל אביב אסף זמיר.

את תגובתה של חן ליברמן לא ניתן היה להשיג

וואלה! סלבס תמיד חלמה להיות אם חורגת. סתם כי היא רעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully