וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר החדש של סיון קליין: זיו קורן

16.6.2014 / 13:19

חודשים ספורים אחרי הפרידה המפתיעה מארוסה לשעבר - הדוגמנית-מגישה כבר מצאה אהבה חדשה בחייה. הפעם, קליין יוצאת עם מנכ"ל משרד פרסום מקומי נחשב במיוחד. וואלה! סלבס סלוגן

סיון קליין. יחצ, עיבוד תמונה
היא והוא יחד. סיון קליין וזיו קורן/עיבוד תמונה, יחצ

אף אחד לא האמין שגברת לוהטת כמו סיון קליין, תישאר רווקה במשך תקופה ארוכה מדי. ארבעה חודשים אחרי ההודעה הדרמטית על ביטול החתונה שתכננה עם איש העסקים, גלעד קינן - זו שהיתה אמורה להתקיים בעוד כחודשיים - נדמה שהמגישה והדוגמנית מתקדמת הלאה וכבר מצאה אהבה חדשה.


עוד סיפורים נוצצים? כאן:
נינט טייב ויוסי מזרחי מגיבים על ההריון, בערך
בלונדיניות נהנות יותר? נתן גושן והחברה משיקים
קארין מ”האח הגדול”: ”לאלדד יהיה קשה בלעדיי”

סיון קליין. רפי דלויה
היוש, בחורה לוהטת. סיון קליין/רפי דלויה

על פי מקורבים לדוגמנית, בשבועות האחרונים, קליין מנהלת מערכת יחסים עם איש הפרסום זיו קורן, שמתפקד כמנכ"ל משרד הפרסום "ראובני פרידן" ונחשב לאחד האנשים הבכירים בתחום הפרסום בישראל. בסביבתה של מלכת היופי במיל', מספרים שהקשר עם הגברבר בן ה-34, נשמר בסודיות - עד לא מזמן, כאשר השניים יצאו יחד לבילוי משותף יחד עם חברים. וואלה! סלבס מכנה את זה עליית מדרגה בקשר, כן?

מיסטר קורן (שאינו הצלם/האקס המפורסם של גלית גוטמן) בילה בכמה חברות פרסום בעבר ושימש גם כיזם, כלומר מסוג הבחורים האיכותיים שקליין חובבת. המגישה, אם הספקתם לשכוח, התארסה לבן הזוג קינן בחודש נובמבר שעבר במהלך חופשה רומנטית בפריז. ארבעה חודשים אחרי ה"איי דו", ביטלו השניים את אירוע החתונה - בפרידה שהדהימה את הביצה.

בסוכנות ADD המייצגת את קליין, מסרו: "אין תגובה"

וואלה! סלבס התקשתה להתקדם הלאה, אחרי שזרקו אותה למכולת האשפה.


רכלו על הבויפרנד של סיון קליין בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully