וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כיף: אנטוניו בנדרס ומלאני גריפית' נפרדו

שירות וואלה! סלבס

7.6.2014 / 22:53

עוד רומן הוליוודי מסתיים, השחקנים מלאני גריפית' ואנטוניו בנדרס הודיעו על גירושים לאחר 18 שנות נישואין ובכך מביאים לסיום את אחד מהרומנים והזוגיות החזקים בהוליווד. וואלה! סלבס שבורת לב

אנטוניו בנדרס ומלני גריפית' בטקס הפתיחה של פסטיבל קאן, 11 מאי 2011. Pascal Le Segretain, GettyImages
כבר לא. אנטוניו ומלאני/GettyImages, Pascal Le Segretain

חדשות רעות לאלו שהאמינו באהבת אמת ובכך שאין דבר שיכול להרוס זוגיות מאושרת ועשרות טיפולי בוטוקס: אחד הזוגות היציבים בעיר האורות, מלאני גריפית' ואנטוניו בנדרס החליטו שדי ופירקו את החבילה לאחר קרוב ל20 שנות נישואים.

גריפית' ( 56), הגישה אמש את מסמכי הגירושים לבית המשפט בלוס אנג'לס בטענה ל"פערים בלתי ניתנים לגישור". בהצהרה משותפת שיצאה מטעם היחצנים של בני הזוג, הודיעו השניים "בהחלטה משותפת ומצפונית החלטנו לסיים נישואים שארכו קרוב ל-20 שנה בצורה ידידותית ואוהבת שתכבד אחד את השני, את המשפחה שלנו, את החברים שלנו ובמיוחד את הזמן הנפלא שבילנו יחד".

אנטוניו בנדרס. Nostalgia Factory
שוב רווק לוהט/Nostalgia Factory

בבקשת הגירושים מבקשת גריפית' מזונות מבנדרס בן ה-53 יחד עם משמורת מלאה על בתם המשותפת סטלה בת ה-17 עם זכויות ביקור לבנדרס. מקורב לזוג פטפט לאתרי חדשות בחו"ל וסיפר על הקשר בין השניים "הם לא היו מאושרים כבר תקופה ארוכה, ולקחו הפסקות רבות בקשר שלהם", אמר המקור, "הם כבר מספר חודשים לא ביחד, הם חיכו לרגע המתאים להודיע על הפרידה, זו לא הייתה החלטה נמרצת "


עבור גריפית' מדובר בפעם רביעית שהיא מסיימת את הנישואים שלה. פעמיים מתוכם לשחקן דון ג'ונסון, ממנו יש לה בת בשם דקוטה, שכמו הוריה החליטה על קריירת משחק. בנדרס מצידו, היה נשוי בעבר לשחקנית הספרדיה אנה לזה, ממנה התגרש בשנת 1996 לאחר 9 שנות נישואין אחרי שהחל רומן בינו לבין גריפית שהחל על סט סרטם המשותף "זוגיות בהחלפה".

כשוואלה! סלבס התגרשה, הדבר היחיד שהיא ביקשה זה את המקרר. עם כל מה שיש בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully