וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון : 5 עובדות על קנייה ווסט

שירות וואלה! סלבס

6.6.2014 / 0:02

קנייה ווסט, או מיסטר קרדשיאין בשבילכם חוגג 37 שנים של פה גדול, אירועים מביכים ותקריות שערורייתיות, לכבוד החגיגה וואלה! סלבס מוציאה מהארון

# קניה ווסט הוא ללא ספק אחד מהשמות המוכרים בתעשיית המוזיקה העולמית ואחד מסמליה של תרבות הראפ האמריקאית. רגע לפני חגיגות יום ההולדת שלו, קבלו כמה סודות שהוא בעצמו בטח כבר שכח. כמו למשל, שבצעירותו, התגורר ווסט בסין. למה? בגלל עבודתה של אמו, ד"ר דונדה ווסט שלימדה באוניברסיטה בעיר נאנג'ינג . יותר מכך, אמו סיפרה בעבר בראיון שווסט היה הזר היחיד בכיתתו ואף הצליח ללמוד ולהסתדר עם שפת המקור אך עם השנים שכח אותה כמובן. חבל דווקא שיר ראפ בסינית יכול להישמע מגניב.


# ועכשיו לדברים קצת פחות שמחים. המזל הטוב של ווסט כמעט ונגמר בלילה אחד בחודש אוקטובר בשנת 2002, כאשר יצא מאולפן במכונית הלקסוס השכורה שלו, והיה מעורב בתאונת דרכים ,כאשר רכב אחר חתך את ווסט וגרם לו להתנגשות בתנועה הנגדית. ווסט נאלץ לבלות שבועות בבית החולים ללא ביטוח רופאי ונאלץ לשלם על הניתוחים שישקמו את פניו ואת הלסת שלו שנסדקה, התאונה נתנה השראה ללהיט הסולו הראשון שלו “Through the Wire”. אותו הקליט כאשר החלים מהפציעה הקשה. טב, לפחות משהו טוב יצא מזה.

קניה ווסט בסמוקינג, בהשקת הסינגל RUNWAY. Michael Loccisano, GettyImages
דובר סינית?/GettyImages, Michael Loccisano

# לצערו של ווסט, המוות כן הכה בו כאשר בשנת 2007, אמו דונדה ווסט מתה כתוצאה מניתוח פלסטי כושל של מתיחת בטן והרמת חזה כאשר הייתה בת 58. השניים היו קרובים מאוד עד שבשנת 2004 פרשה הגברת ווסט מעבודתה כמרצה באוניברסיטת שיקאגו, לטובת ניהול הקריירה של בנה. לא נעים

# עם כל הקרבה לאימו, את הפה הגדול והלוחמנות, קיבל ווסט, ככל הנראה, מאביו ריי, שבשנות ה-60 וה-70 היה פעיל בתנועת המחאה "הפנתרים השחורים" שלחמה למען זכויותיהם של אפריקאים אמריקאים ונגד גזענות. רגע, יש לו קשר לצ'רלי אבוטבול?

# מתסבר שלווסט יש טעם טוב לא רק בבגדים ובנשים (למרות שיש כאלו שיתווכחו על זה) אלא גם בקולניריה. בשנת 2008 הוא פתח מסעדת המבורגרים בשם fatburger (המבורגר שמן). ווסט הכריז בגאווה שהוא עומד לפתוח רשת של עשר מסעדות אך בפועל פתח רק שתיים. מאוחר יותר, בשנת 2011 סגר ווסט את המסעדה עקב הפסדים כספיים. לא נורא, מאז הוא עשה כמה מיליונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully