וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבנים ירושלמיות: הרולינג סטונס בכותל המערבי

יומם השני של חברי להקת הרוק האגדית בישראל, כלל בעיקר פינוקים בבית המלון שבתל אביב. אך אז, האבנים התגלגלו לטיול שכולו רוחניות בג'רוזלם המפורסמת. וואלה! סלבס קדושה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לטיול יצאנו?". חברי הרולינג סטונס בישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

היסטוריה מקומית: אחרי שנחתו אמש (ב') בישראל וגרמו להתרגשות, חברי להקת הרולינג סטונס מנצלים כל רכע בביקורם על אדמת ארץ הקודש ומטיילים. רק בשעת ערב מאוחרת חברי הלהקה של מיק ג'אגר נחתו עם מטוסם הפרטי הנושא את סמל הלהקה בנמל התעופה בן גוריון - וכבר היום הם ממשיכים את מסעם לכיבוש יזראל.

הלהקה, שהתשכנה במלון דן תל אביב עם צוות הפמליה שלהם - השתלטה על מרבית הסוויטות במלון. אחרי שינה טובה, כיאה לגילם, יצאו הרוקיסטים בצהריים לטיול שכולל התקרבות לדת ורוחניות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רגע, זה רכב דלוקס?"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מיק, הכנס לרכב וניסע!". ג'אגר בלוק תיירותי/מערכת וואלה!, צילום מסך

במלון עצמו חיכו לחברי הלהקה כל בקשותיהם - כולל ירקות אורגניים לג'אגר, השומר על אורח חיים בריא, פלוס הפתעה בדמות עוגת יום הולדת לצ'ארלי ווטס שחגג אמש יום הולדת 73. הכי עד 120!

הבקשה המפתיעה ביותר הגיעה דווקא מהגיסטריסט רון ווד, שביקש שבכל יום במהלך שהותו בארץ יקבל את מוסף התשבץ של העיתון הבריטי "האינדפנדט". הכי מכור. לוואלה! סלבס אין תשבצים אבל ווד מוזמן לנסות לפתור כמה משאלות השבוע.

רולינג סטונס. ניר פקין
"רגע, זו ההולי סיטי?"/ניר פקין
רולינג סטונס. ניר פקין
"הכי שיגעון פה!". הסטונס בכותל המערבי/ניר פקין

בחניון המלון חיכתה לחברי הלהקה הסעה מיוחדת היישר לירושלים - אליה הגיעו לבושים כמו תיירים מן המניין. שם, הם זכו לסייר במספר אתרים קדושים ולא פספסו גם את הביקור הנדרש בכותל המערבי. ווד יצא מחויך מההסעה ושראה את צלמי הפפארצי שחיכו לו במקום היה נראה מחוייך במיוחד, בתקווה שזה בהשפעת אוויר הקודש ולא בכלל דברים אחרים.


וואלה! סלבס מחכה לראות את הביטלס בארץ. אה, רגע...


רכלו על הביקור של הסטונס בפייסבוק

רולינג סטונס. ניר פקין
רוקנ'רול בייבי! הרולינג סטונס בירושלים/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully