וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוללל! נבחרת הכדורגל של אמני ישראל מתרגשת

נבחרת האמנים של ישראל חזרה הביתה עם גביע (בערך) המונדיאל (בערך) - והתקבלה על ידי המון מעריצים (בערך!), שעודדו את המפורסמים המיוזעים שייצגו את המדינה. וואלה! סלבס כבוד

ברק פכטר

החברים שלה יודעים שוואלה! סלבס אף פעם לא הבינה בספורט בכלל, בכדורגל בכפרט (או בכלל במה שקורה בחיים), אבל אמרו לה שקיימות חבורות של גברים שמזיעים על מגרש ובשעה שהם רודפים אחרי כדור.

בהם, ישנם כמה חברי נבחרת שוברי לבבות כמו אושרי כהן, שלום מיכאלשווילי ועמוס תמם - אז היא פשוט רצה (מה שמעולם לא עשתה) לנמל התעופה בן גוריון, רק כדי לקבל את פני נבחרת האמנים הישראלית בכדורגל. כן, זו שהגיעה למקום השני והמכובד בטורניר העולמי, שהסתיים השבוע (נו, תראו איפה שירי מימון היום!).


עוד סלבס? כאן:
סופרייז! מי הפתיע את מארינה מקסימיליאן?
הארוחה הזוגית של גלית גוטמן והחבר

נבחרת האמנים. ברק פכטר
הגביע הוא שלנו! נבחרת אמני ישראל בכדורגל/ברק פכטר
עמוס תמם. ברק פכטר
הקפטן? עמוס תמם עם אשתו אל נרובאי/ברק פכטר

בשדה התעופה נחתו כוכבי הנבחרת, בהם הקזבלן המקומי תמם וחברו הטוב שהוא גם שליש "מה קשור", מיכאלשווילי, החזאי של המדינה דני רופ והשחקן גיל דסיאנו. כולם, הגיעו עם מורל בשמיים וזכו לכבוד של מלכים עם נחיתתם בארץ הקודש, מה שכלל המון בקשות לתמונות משותפות, סלפיז וחתימות. כבוד.

שלום מיכאלשווילי. ברק פכטר
תראו מי מחכות לשלום מיכאלשווילי/ברק פכטר
גיל דסיאנו. ברק פכטר
גיל דסיאנו נטול מאמץ/ברק פכטר

מסעה של הנבחרת, התחיל לאחר שסיימה בתום מאבק מותח, את שלב הביתים במקום הראשון והעפילה לחצי הגמר (הכי תותחים!). בחצי הגמר, תמם וחבריו פגשו את המארחים, נבחרת רוסיה. לאחר שהמשחק הסתיים בתיקו והגיע לשלב הפנדלים - שוער העבר רפי כהן מנע ארבעה שערים (!) והפך לגיבור המשחק.

בתחילת השבוע, נערך המשחק המכריע של הנבחרת - אליו הגיעה בהרכב שכלל גם את אחיו של תמם - מאיר תמם, הכדורגלן אמיר שלח, הבמאי בעז רוזנברג, רודריגו גונזלס ומרטין אומנסקי. אז עמדו המפורסמים מול נבחרת רומניה במשחק על גביע העולם!

דני רופ. ברק פכטר
דני רופ מופתע?/ברק פכטר
דניאל בן חיים. ברק פכטר
היוש, גברבר. דניאל בן חיים/ברק פכטר

גם שם המתח לא נטש את הנבחרת, שסיימה את המשחק בתוצאה של תיקו אפס. אז, שוב עברו להכרעת פנדלים, אך שם היה להם פחות מזל ואת המשחק סיימו בתוצאה של 3-4, ועם תואר סגנית אלופת אירופה לנבחרות סלבס. טוב, המעריצות בכל זאת התרגשו לראות את המפורסמים נוחתים.

וואלה! סלבס זכתה בתואר סגנית מיס קניון נס ציונה לשנת 1989.


רכלו על הנבחרת בפייסבוק

שלום מיכאלשווילי. ברק פכטר
שלום מיכאלשווילי ממהר לתפוס טרמפ/ברק פכטר
דני רופ. ברק פכטר
חמודים! דני רופ והמשפחה/ברק פכטר
נבחרת האמנים. ברק פכטר
"בצהלולים, בריקוד ובמחולות". נבחרת אמני ישראל בכדורגל/ברק פכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully