וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה? כלה! המפורסמות בשמלה לבנה

וואלה! סלבס

4.6.2014 / 0:05

שומעים את הצהלולים? מריחים את ספריי השיער? לרגל פתיחת עונת החתונות באופן רשמי - וואלה! סלבס החליטה ללבוש לבן ולסכם את אירוע החתונה הנוצצים עם הכלות הבולטות של השנה

חג שבועות הגיע? זה אומר רק דבר אחד: פתיחת עונת החתונות באופן רשמי. לכן, וואלה! סלבס החליטה לשחר את עשר החתונות עם הכלות הבולטות של השנה האחרונה.

אז מי מהחוגגות הייתה שמרנית מדי? מה הייתה (ועדיין) זנותית, איזו סלבית הייתה נסיכותית ומי מהכלות המפורסמות איכזבה - וואלה! סלבס התחננה בפני אושיית האופנה קארן דונסקי, כדי שתחווה ביקורת על הכלות המוכרות בלבן קצפתי. הכי שיק.

הבריידזילה: מיכל אמדורסקי

מיכל אמדורסקי. ניר פקין
מיכל אמדורסקי/ניר פקין

קארן מבקרת: "אחד הדברים שאני לא אוהבת הוא שילוב של סאטן ותחרה. למיכל אמדורסקי יש גוף מדהים, היא חתיכה וסקסית ואפילו הסאטן על הסאטן לא מחמיא לה. זה נראה כאילו יש לה בטנונת קטנה, זה פשוט בד מסוכן, זה נראה אובר. אבל אני מאחלת לה מזל טוב, מגיע לה".

קלה או קשה? וואלה! סלבס קצפת מתוקה.

הבריידזילה: אניה בוקשטיין

אניה בוקשטיין. ניר פקין
אניה בוקשטיין/ניר פקין

קארן מבקרת: "אני באופן אישי אוהבת אותה וחושבת שהיא פאשסינטה - אבל היא הלכה על מראה ה'דוסי-שיק'. עבור חתונה ראשונה צריך להתאמץ ולהשתדל יותר. אם ככה הסטייליסט הלביש אותה צריך לחתוך לו את האצבעות, אם אני הייתי מלבישה אותה היא הייתה נסיכה. המראה של השמלה מזכיר לי חתונה שנייה, כזו שעורכים בבוקר. לגרום לבחורה כזו יפה להראות ככה זה מינוס מאוד גדול. אין בה שום שיק".

קלה או קשה? וואלה! סלבס שמנת חמוצה.

הבריידזילה: לירז דרור

לירז דרור. ניר פקין
לירז דרור/ניר פקין

קארן מבקרת: "לירז דרור היא יפהפייה, גם בחוץ וגם מבפנים, פשוט מושלמת,.השמלה הייתה נאה, מאוד עדכנית בסגנון אירופאי - כיאה לכלות במדינות קרירות. מאוד מכובד. עם נופך רומנטי, שמאוד מתאים לה. אני מתארת לי שהיא צעדה לחופה השובל ליווה אותה עם המון הדר וחן".

קלה או קשה? וואלה! סלבס שמנת מתוקה.

הבריידזילה: אור גרוסמן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קארן מבקרת: "היא בעצם לובשת מראה שנות ה-20. השמלה לכשעצמה היא מאוד יפה, המראה הוא מראה וינטאג' מיוחד. אור והשמלה הם שני הפכים, השיער לא מתאים, זה לא מחבר אליה בכלל והשמלה נראית עליה מאוד גדולה כאילו היא התחפשה. אני תחת הרושם בכלל שהשמלה גדולה עליה בשתי מידות, לא מחמיאה לה. כראייה, גם הנישואים לא החזיקו אפילו רבעון בהתאם, מקווה שהשמלה תביא יותר מזל לכלה אחרת".

קלה או קשה? וואלה! סלבס שמנת פג תוקף.

הבריידזילה: גאולה אבן

גאולה אבן. ניב אהרונסון
גאולה אבן/ניב אהרונסון

קארן מבקרת: "גאולה יפהפייה בעיניי, מאוד דעתנית ואינטליגנטית. היא כבר הייתה בהריון בחתונה הזו, כך שהשמלה בחתונה שנייה זה לא אותו 'וואו' כמו בחתונה הראשונה,. פלוס הבטן הזו, בוא נגיד שהיא עוברת - לא חלב ולא בשר. שיהיו לה בריאות ומזל טוב".

קלה או קשה? וואלה! סלבס שמנת חמוצה.

הבריידזילה: יוליה פלוטקין

יוליה פלוטקין. ראובן שניידר, ספק 500
יוליה פלוטקין/ספק 500, ראובן שניידר

קארן מבקרת: "מושלמת. לעומת אמדורסקי עם שני הבדים שמאוד הפריעו לי בעין, כאן יש שילוב של בד ותחרה - וזה ממש לא הפריע לי, עם האישיות של יוליה והמראה הייחודי המתולתל, השמלה לא התאימה לה. אבל בשורה תחתונה כשמלה היא מעולה, ומה שמיותר היא חגורת הקשירה במותן, שסתם פוגעת בהמשכיות של השמלה. צרם לי נורא בעין".

קלה או קשה? וואלה! סלבס שמנת מתוקה.

הבריידזילה : קים קרדשיאן

: קים קרדשיאן. באדיבות ערוץ E!, צילום מסך
: קים קרדשיאן/צילום מסך, באדיבות ערוץ E!

קארן מבקרת: "קים לובשת שתי שמלות. אחת עם שסע שרואים לה את החזה ואת הרגליים (ואין לה רגליים מי יודע מה) - שלה אני קוראת 'קרדשיאן טראש'. בשמלה השנייה היא נראתה מתאמצת מדי בלוק שנועד להראות כמה כסף יש לה, היא עושה הצגה ולה אני קוראת 'קרדשיאין שוק'. אני תמיד חושבת שפחות זה יותר, כיוון שהיא נשואה כבר פעם שלישית וזה פתאטי".

קלה או קשה? וואלה ! סלבס קצפת שמנה.

הבריידזילה: שירלי בוגנים

שירלי בוגנים. ראובן שניידר, ספק 500
שירלי בוגנים/ספק 500, ראובן שניידר

קארן מבקרת: "שירלי היא בחורה עוצרת נשימה, פצצה בכל המובנים. אני אוהבת את השמלה, את הפשטות שלה, את הזרימה שלה. לבצילום התחרה נראית לי לא איכותית מידי וחבל כי מגיע לה יותר. מכיוון שהחתונה הייתה בחוץ, היא אכן הייתה לבושה בהתאם, שיק מכובד, אבל זה לא חוכמה שאת נראית כמו שירלי בוגנים".

קלה או קשה? וואלה סלבס! קצפת מתקתקה.

הבריידזילה: ג'ניפר סנוקל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קארן מבקרת: "הבחורה הזו היא תופעה, תופעת סנוקל. מצד אחד אני מורידה את הכובע שאחרי חמש לידות היא נראית ככה - וחבל שבחרה שמלה כזו. היא נראית כמו עליסה בארץ הפלאות, לא מתאים לאמא לחמישה ילדים. היא מאוד רומנטית ומתאימה לנערות צעירות. אישית, קצת מאסתי בשמלות בתוליות, כי בתולה עם חמישה ילדים קצת צורם לי בעין. אבל אני מאחלת לה מזל טוב , ווי לאב יו סנוקל".

קלה או קשה? וואלה! סלבס שמנת טבעית.

הבריידזילה: בר רפאלי

בר רפאלי. מגזין HOLA, צילום מסך
בר רפאלי/צילום מסך, מגזין HOLA

קארן מבקרת: "יש שמלה אחת עם אבנים על החזה, אחריהם יש חתיכת סמרטוט, אבל זו שמלה יפה, רכה ואלגנטית. אבל זו לא חוכמה כי מדובר בבר רפאלי, אפילו אם תשים עליה שק היא תראה מיליון דולר. זה צילום אופנה, אבל השמלה עצמה מתאימה לנשים חתיכות, עם אגן צר - כאלה שנראות כמו בר רפאלי. לא לבחורות גדולות".

קלה או קשה? וואלה סלבס: קצפת מלאה.


רכלו על הכלות הנוצצות בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully