וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם! שערוריית הסמים של וואן דיירקשן

שירות וואלה! סלבס

28.5.2014 / 11:52

מעריצות וואן דיירקשן, אתן עומדות להתעלף: סרטון פרטי שבו נראים שני מחברי להקת הבנים מעשנים סמים דלף לרשת. צפו בהם צוחקים על המעשה, מול ניידת משטרה. וואלה! סלבס זעזוע

חברי וואן דיירקשן מעשנים. dailymail.co.uk, צילום מסך
הכי מדליקים! התמונות מתוך הווידאו המפליל של וואן דיירקשן/צילום מסך, dailymail.co.uk

הלם בממלכת הפופ: מעריצות של להקת הבנים וואן דיירקשן, כנראה צורחות ותולשות את שיערן בהיסטריה - אחרי שצפו בווידאו טרי שדלף לרשת האינטרנט בשעות האחרונות, שבו נראים שני חברי להקת הבנים, לואיס טומלינסון וזאיין מאליק (שניהם מעל גיל 21!), כשהם מעשנים ג'וינט. בתיעוד המעשה הלא חוקי, נראים אלילי הבנות כשהם מתבדחים על שימוש בסמים, בחברת צוות האבטחה שלהם.

הווידאו צולם בדרך להופעה פרטית של חברי הלהקה בבירת פרו. השניים נשמעים בקטע כשהם מעבירים אחד לשני סיגריה עם חומר אסור. מאליק תוהה בקול רם אם מותר להם לדבר על החומר המוברח, כאשר לואיס הוא זה שצילם את הקטע ומתבדח על שיטת חימום הקול שלהם. חה.


עוד סלבס? קבלו:
מעושן: יהודה לוי והחבר’ה חוגגים
ביוש ג’סטין: ג’סיקה בייל נשארת בישראל
ג’סטין טימברלייק בכותל: המעריצים סוערים

השניים היו כנראה תחת השפעת הסיגריה עם החומר המשובח. בשלב מסוים, כאשר ניידת משטרה מקומית עברה ליד רכב הלהקה, לואיס התבדח כשאמר "תראה את הכלב הזה, הוא בטח יכול להריח את החומרים הלא חוקיים עד לפה". אמאל'ה.

צמד המסטולים המשיכו לצחוק מהבדיחות (הלא משעשעות) של עצמם, כשסיכמו את הנסיעה במילים, "הנה אנחנו, עוזבים את פרו... מדליקים ג'וינט.. ימים טובים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חברי וואן דיירקשן מעשנים. dailymail.co.uk, צילום מסך
מסך עשן? צ'ק!/צילום מסך, dailymail.co.uk

רגע אחרי פרסום הסרטון, הרשת החלה לסעור והדיירקשניות ההיסטריות (שידועות בעולם כבסיס המעריצות הנאמן ביותר), החלו לגלות סימני דאגה ובכו על מצבם הבריאותי של חברי הלהקה הסוררים.

כעס על השניים שעישנו חומרים אסורים? לא ממש. מעריצה אחת כתבה ש"השניים יכולים לעשן מה שהם רוצים, אנחנו רק דואגות להם", בעוד שאחר ציינה כי "אתמוך בזיין ולואיס, לא משנה מה יקרה. אבל זה עדיין לא נכון מוסרית ואסור לנו לגרום לשימוש בסמים להראות כדבר זוהר".

חברי וואן דיירקשן מעשנים. dailymail.co.uk, צילום מסך
"אחי, אני מסטולון!". וואן דיירקשן מעשנים את עצמם/צילום מסך, dailymail.co.uk

זו לא הפעם הראשונה שהשניים נמצאים במרכזה של פרשיית שימוש בסמים. ביוני לפני כשנה, צולמו השניים על יאכטה, כשהם מעשנים סיגריות חשודות למראה - מה שמיד גרם למעריצות להקה המודאגות לפשוט על הרשתות החברתיות – רק כדי לתהות האם כוכבי הלהקה החליט לנטוש את התדמית הנקייה, או פשוט הם החזיקו סיגריה רגילה ומגולגלת. כן, הא?


וואלה סלבס מעשנת סיגריות שוקולד.


רכלו על חברי וואן דיירקשן המעשנים בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully