וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה ברשת: רותם סלע טבעונית, אבל משוויצה בתיק עור

25.5.2014 / 15:30

השחקנית הענוגה מתגאה בעובדה שהיא לא אוכלת מזון מן החי כבר שנים, אבל מה בקשר לפרטי אופנה שעשויים מעור של חיות? תמונה שסלע פרסמה, עוררה מהומה ברשת. וואלה! סלבס מוסרית

רותם סלע. אינסטגרם, צילום מסך
תיק המריבה? רותם סלע/צילום מסך, אינסטגרם

האם רותם סלע היא בעלת מוסר כפול בכל הנוגע לגישה הטבעונית שלה לחיים, תוך כדי שהיא מתנגדת להתעללות בבעלי חיים? השחקנית הענוגה, מתגאה בעובדה שכבר שנים ארוכות היא לא צורכת בשר ובשנה האחרונה אף הפכה לטבעונית מן המניין, כזו שלא מתפנקת במזון שמקורו מן החי. עם זאת, תמונה שהעלתה היום (א') לרשת, של תיק שקיבלה במתנה ועשוי ככל הנראה מעור - עוררה תגובות נזעמות של מתנגדים לניצול בעלי החיים.


עוד סיפורי סלבס:
יעל בר זוהר נתפסה בחשד לנהיגה בשיכרות
מביך: בר רפאלי וליאונרדו דיקפריו חוגגים יחד
איי דו! כל הפרטים על החתונה של קים קרדשיאן וקניה ווסט

תיק של רותם סלע. אינסטגרם, צילום מסך
התיק והסערה. התמונה של רותם סלע/צילום מסך, אינסטגרם

סלע, פרסמה היום ברשת תמונה של תיק יד אדום שיוצר על ידי מותג אופנה אמריקני ידוע, תוך כדי שהיא מודה על המתנה השיקית שנפלה בחלקה. מהר מאוד, הופיעה תגובות לתמונה שמציינות כי השי האופנתי עשוי מעור אמיתי, בהן כאלה שמגינות על הכוכבת וכאלה שיוצאות נגדה.

"תפסיקו וואי קרציות, מי אמר לכם שזה עור!", כתב גולש אחד בתגובה לתמונה של סלע, בעוד שאחרים שהתנגדו לתמונה ציינו כי "בתור טבעונית את לא אמורה לקנות או לקבל מוצרי עור" או "עם כל הכבוד לאג'נדה שלך...", וכן "זה הזוי שאת מפרסמת אג'נדה של צמחונות". אחרים, היו חריפים אפילו יותר כשתבו לסלע, "להטיף לכל העולם נגד אכילת בשר, אבל לקבל תיק עור במתנה זה בסדר... די לצביעות!". אאוץ'.

מבדיקה שערכה וואלה! סלבס, עולה כי אכן מדובר בתיק עשוי עור, כפי שמצויין באתר חברת האופנה "מייקל קורוס".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

לפני כמה חודשים, סלע נרתמה למאבק הטבעוני באמצעות סרטון מחאה בכיכובה של הדוגמנית-שחקנית, שמפציר שלא לצרוך מוצרי חלב ומוצרים מן החי. הקליפ, עורר תגובות בעד ונגד המעשה. סלע עצמה, מספרת שהיא ומשפחתה עברו לאורך חיים טבעוני, אחרי שנכחו בהרצאה של גורו הטבעונות, גארי יורופסקי., לפני כשנה בישראל.

סוכנות ADD המייצגת את סלע, מסרה: "אין תגובה".


וואלה! סלבס אוהבת עור, אבל על אנשים.


רכלו על התמונה המסעירה של רותם סלע בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • רותם סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully